تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تایل های آلومینیومی ای پلاس

کمی صبر کنید...

معرفی تایل آلومینیومی

امروزه استفاده از انواع سقف کاذب رایج شده و بسیاری از طراحان داخلی به انواع سقف کاذب علاقه‌مند هستند. یکی از رایج‌ترین انواع سقف کاذب، کناف سقف کاذب محسوب می‌شود که در بسیاری از خانه‌ها و مکان‌های مختلف شاهد حضور آن هستیم. از دیگر انواع رایج سقف کاذب می‌توان به تایل‌های آلومینیومی یا سقف کاذب آلومینیومی اشاره کرد. 

احتمالاً در بسیاری از فضاها شاهد حضور این تایل‌ها بوده‌اید. تایل‌های آلومینیومی ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و می‌توانند برای مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. جنس تایل آلومینیومی یا ساختار آنها از ورق آلومینیوم، رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال به همراه نمد در پشت آن است. متریال‌ها و مواد استفاده شده در ساختار تایل آلومینیومی باعث شده تا این تایل ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد.

 مشخصات و کاربردها

 تایل آلومینیومی یکی از تایل‌های آنتی باکتریال محسوب می‌شود. زمانی که یک تایل آنتی باکتریال باشد، می‌تواند در فضاهای درمانی مثل اتاق عمل مورد استفاده قرار بگیرد. در چنین مکان‌هایی استفاده از یک تایل آنتی باکتریال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از خاصیت آنتی باکتریال بودن تایل‌های آلومینیومی می‌توان در بسیاری از بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و کلیه مکان‌هایی که با مسائل بیماری و سلامت سروکار دارند، استفاده کرد. علاوه بر این موارد می‌توان برای دفاتر اداری، تجاری و مسکونی، نمایشگاه‌ها و فرودگاه‌ها، آمفی‌تئاترها، سالن‌های سینما و رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، مهد کودک‌ها و ایستگاه‌های مترو از تایل آلومینیومی سقفی استفاده کرد.

 تایل آلومینیومی در طرح‌های بدون پانچ، وسط پانچ و تمام پانچ تولید می‌شود. همچنین می‌توان تایل آلومینیومی را در سه مدل دیگر مانند ساده، نمایان و پنهان تولید کرد. هر کدام از مدل‌های ذکر شده زیبایی خاص خود را دارند. در نصب مدل ساده و مدل نمایان تایل آلومینیومی، از یک مدل سازه استفاده می‌شود، در صورتی که در مدل پنهان به طور کلی ساختار سازه متفاوت است.

انواع ابعاد تایل آلومینیومی

 ابعاد تایل آلومینیومی با یکدیگر تفاوت دارند. این تایل‌ها می‌توانند در ابعاد ۳۰ در ۳۰، ۶۰ در ۶۰ و ۶۰ در ۱۲۰ سانتی‌متر با توجه به مساحت سقف و فضا تولید شوند. تایل‌های آلومینیومی را می‌توان در رنگ‌های دلخواه رنگ آمیزی و تولید نمود. شما می‌توانید پس از سفارش، تایل آلومینیومی را با رنگ مورد نظر خود تحویل بگیرید. هر کدام از طرح‌های وسط پانچ، ساده و تمام پانچ قابلیت‌های خاص خود را دارند و صرفاً در حد تنوع طرح تولید نمی‌شوند. از مزیت‌های تایل‌های آلومینیومی می‌توان به عدم نیاز به درز انقطاع سبکی، سهولت در دسترسی به پشت سقف، امکان نورپردازی، جلوگیری از اتلاف دما، آکوستیک بودن، پایایی طولانی، قابلیت بازیافت و همچنین قابلیت شستشو اشاره کرد.

 تایل آلومینیومی از جمله تایل‌هایی است که می‌تواند مقاومت بالایی در برابر حریق و رطوبت داشته باشد. به همین دلیل می‌توان از این تایل، برای مکان‌هایی که امکان آتش سوزی و همچنین رطوبت بالا در آنها وجود دارد، استفاده کرد. از این مکان‌ها می‌توان به مراکز ایستگاهی، فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها و همچنین پایانه‌های مسافربری اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود در صورتی که آب و هوای محیط شما شرجی است، حتماً از تایل آلومینیومی استفاده کنید. در تایل‌های آلومینیومی، از اکسید منیزیم نیز استفاده شده که می‌تواند جاذب رطوبت محسوب شود.

 خرید تایل آلومینیومی

 اگر به دنبال یک تایل یا یک نما برای سقف یا ساختمان خود هستید، می‌توانید به سراغ تایل‌های آلومینیومی بروید. اگر اطلاعات کاملی در مورد این تایل‌ها دارید می‌توانید برای خرید اقدام کنید. قبل از هر اقدامی بهتر است بدانید که شما می‌توانید، انواع دیگری از تایل های آلومینیومی مانند تایل گریلینیوم آلومینیومی و دامپای آلومینیومی را نیز تهیه کنید. علاوه بر این اگر به دنبال یک متریال یا مصالح مناسب برای نمای ساختمان هستید می‌توانید آکواپنل را نیز تهیه کنید.

 مشاوره خرید تایل آلومینیومی

 خرید تایل‌های آلومینیومی کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد؛ اما بهتر است حتماً در مورد آنها اطلاعات لازم را کسب کرده و ویژگی‌های آنها را بدانید. برای خرید تایل آلومینیومی می‌توانید، مشاوره خرید تایل آلومینیومی را از مشاورین مجرب هلدینگ ما دریافت کنید. برای استعلام قیمت تایل آلومینیومی نیز می‌توانید با کارشناسان و مشاوران تماس حاصل کنید. مشاورین ما در زمینه فروش تایل‌های آلومینیومی مهارت بالایی دارند و می‌توانند بهترین اطلاعات و بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار دهند.

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی