تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

سپری کلیک تایل گچی 60 در 60 سقف کاذب

کمی صبر کنید...

تایل‌های گچی از جمله تایل‌های پرکاربرد محسوب می‌شوند و قطعاً شما در مکان‌های عمومی شاهد این تایل‌ها بوده‌اید. تایل‌های گچی عمدتاً مناسب نصب برای سقف بوده و هر چه مساحت فضا بیشتر باشد، شرایط برای ایجاد سقف کاذب با تایل گچی مساعدتر است. این تایل‌های می‌توانند فضا را بزرگ‌تر نیز نشان دهند. همچنین با استفاده از تایل‌های گچی و انواع مختلف آن، می‌توان یک سقف آراسته و یک دست ایجاد کرد. امکان نور پردازی و تعبیه نور مخفی در این تایل‌ها وجود دارد. برای مکان‌های مختلفی از جمله بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی، درمانی، هایپرها، فروشگاه‌ها، پاساژها، ادارات و مکان‌هایی این چنینی می‌توان از انواع تایل گچی استفاده کرد.

انواع تایل گچی

در حال حاضر انواع مختلفی از تایل گچی در بازار موجود می باشد. شما می‌توانید یکی از انواع تایل گچی که تایل روکش دار و تایل پانچ دار هستند را تهیه کنید. هر یک از تایل‌های ذکر شده، دارای زیر مجموعه هستند. تایل‌های روکش دار شامل تایل‌های گچی سفید حصیری، تایل‌های گچی سفید یاقوتی و تایل‌های گچی سفید چرمی بوده و همچنین تایل‌های پانچ دار شامل تایل‌های پانچ دار گرد منظم، تایل‌های پانچ دار گرد نامنظم و تایل‌های مربع منظم هستند. 

هر یک از موارد ذکر شده برای نصب به یک سری سازه تایل نیاز دارند. سازه تایل‌ها از ملزومات نصب و زیرسازی انواع کناف سقف کاذب و تایل گچی محسوب می‌شوند. سازه تایل‌ها شامل سازه کلیک 60 در 60 سفید، سازه کلیک 60 در 60 طلایی، سازه کلیک 60 در 60 نقره ای و همچنین سازه کلیک 60 در 60 مشکی که به صورت سفارشی تولید می شود، می‌باشند. علاوه بر این موارد، سازه اچ تی نود، آویز مفتول، فنر استیل، میخ و چاشنی بتن و پیچ‌های کله شیپوری نیز از سازه‌های نصب و اجرای انواع تایل گچی محسوب می‌شوند.

مشخصات و کاربردها

تمامی سازه تایل‌ها، قطعات بسیار محکمی هستند و می‌توانند وزن تایل‌ها را تحمل کنند. در واقع وزن تایل، بر روی این سازه‌ها بوده و این سازه‌های نگهدارنده محسوب می‌شوند. با اتصال هر یک از این سازه تایل‌ها به یکدیگر، شرایط برای جای گذاری تایل‌ها فراهم می‌شود. علاوه بر تایل‌های گچی، با استفاده از سازه تایل‌ها می‌توان تایل‌های پی وی سی، تایل‌های آلومینیومی، تایل‌های دکوراتیو و همچنین تایل‌های مجازی را نصب و اجرا کرد. جنس سازه تایل‌ها معمولاً استیل یا گالوانیزه است.

خرید سازه تایل

قبل از خرید تایل‌های سقفی، باید بدانید که برای نصب و اجرای این تایل‌ها، به زیر سازی نیاز دارید و زیر سازی با استفاده از سازه تایل‌ها صورت می‌گیرد. هر یک از سازه تایل‌ها را می‌توانید با توجه به تعداد تایل خود تهیه کنید. قیمت سازه‌ها با یکدیگر برابر نیستند.

مشاوره خرید سازه تایل

پس از کسب اطلاعات کامل درباره تایل‌ها و همچنین سازه تایل‌ها، می‌توانید این موارد را به صورت یک جا و همزمان تهیه کنید. اگر در مورد هر یک از موارد یا مصالح سوالی دارید، می‌توانید بدون معطلی با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

جهت خرید عمده‌ی انواع تایل گچی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی