تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

پروفیل زیرسازی سقف کاذب ای پلاس

کمی صبر کنید...

سازه کناف سقف کاذب و اتصالات زیرسازی

در این صفحه می‌توانید سازه‌های اصلی و فرعی استاندارد کناف سقف کاذب برای اجرای سقف و دیوارکاذب با تیپ‌های B - A را مشاهده کنید. برای نصب کناف سقف کاذب ابتدا زیرسازی لازم باید صورت گیرد. زیرسازی به عملیات آماده سازی سقف مورد نظر برای نصب صفحات کناف گفته می‌شود. کناف سقف کاذب می‌تواند در طرح‌ها و نورپردازی‌های مختلف و بسیار خاص اجرا شود. همچنین کناف می‌تواند جلوه بسیار خاصی ایجاد کرده و یک جلوه امروزی و مدرن به منزل شما ببخشد. برای اجرای فرایند زیرسازی به مهارت خاصی نیاز است. 

اگر به طور صحیح نتوان عملیات زیرسازی را به اتمام رساند ممکن است شاهد عواقب مخربی باشید‌. سازه‌های اصلی و فرعی استاندارد کناف سقف کاذب برای اجرای سقف و دیوار کاذب با تیپ‌های a و b می‌باشند. به طور کلی نصب کناف در دو مرحله صورت می‌گیرد. در مرحله اول زیرسازی انجام شده و در مرحله دوم تایل‌ها و صفحات جای‌گذاری می‌شوند. سازی کناف سقف کاذب و اتصالات زیرسازی آن شامل مواردی مثل سازه اصلی F47 کناف سقف کاذب، سازه اصلی U36 کناف سقف کاذب و موارد دیگری مثل سازه اصلی  L25 کناف سقف کاذب می‌باشد.

مشخصات و کاربردها

سازه اصلی اف ۴۷ کناف سقف کاذب قطعه‌ای است که برای زیرسازی استاندارد کناف سقف یکپارچه در تیپ a و b مورد استفاده قرار می‌گیرد. سازه مورد نظر مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، باکس‌های معمولی و دکوراتیو می‌باشد. انواع گچ برگ کناف به این سازه متصل می‌شود. وظیفه سازه اف ۴۷ تثبیت گچبرگ‌ها است. می‌توان از این سازه در دو جهت عرضی و طولی استفاده کرد.

  • سازه اصلی U36 کناف سقف کاذب یکی از قطعات زیرساز استاندارد کناف سقف یکپارچه در تیپA و B محسوب می‌شود. این ‌سازه برای انواع سقف کاذب، باکس‌های معمولی و دکوراتیو مناسب است. سازه اف ۴۷ به این سازه وصل می‌شود. وظیفه سازه اصلی یو ۳۶ ایجاد اختلاف ارتفاع از سقف بنایی است. می‌توان این سازه را در جهت عمود از سقف بنایی اجرا کرد.
  •  سازه فرعی اتصال طولی یا w یکی از متعلقات نصب سازه اصلی در کناف سقف کاذب محسوب می‌شود. در واقع این سازه، یک سازه زیرسازی سقف کاذب باکس معمولی و دکوراتیو است. سازه مورد نظر در سازه اف ۴۷ کاربرد دارد و دو سازه اف ۴۷ را در جهت طولی به هم متصل می‌کند.
  •  سازه اصلی ال ۲۵ کناف، مخصوص زیرسازی انواع سقف کاذب باکس معمولی و دکوراتیو است. این سازه گچبرگ کناف سقف را دور تا دور سقف در منتها الیه برخورد سقف با دیوار نصب می‌کند. در واقع سازه مورد نظر وظیفه تراز کننده سقف به دیوارها را بر عهده دارد و در جهت افقی نصب می‌شود.
  •  سازه فرعی براکت، برای زیرسازی انواع سقف کاذب باکس معمولی و دکوراتیو کاربرد داشته و در سقف و دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد در صورتی که ارتفاع آویز سقف زیر ۵ سانت باشد، می‌توان از سازه مورد نظر استفاده کرد.
  •  سازه فرعی اچ تی 90، مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب باکس معمولی و دکوراتیو بوده و به سازه اصلی U36  نصب می‌شود. سازه مورد نظر رابط سازه U36به سقف بنایی است.
  •  سازه فرعی کلیپپس، مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب باکس معمولی و دکوراتیو بوده و می‌تواند دو سازه اصلی اف ۴۷ را به یکدیگر وصل کند.
  •  ست کامل آویز رکابی یا نانیوس، قابل استفاده برای انواع سقف کاذب باکس معمولی و دکوراتیو بوده و به سقف بنایی متصل می‌شود. تنها آویز استاندارد کناف ست رکابی محسوب می‌شود.
  •  میخ یا چاشنی بتن یا فولاد، سازه فرعی اچ تی ۹۰ را به سقف بنایی توسط تفنگ مخصوص متصل می‌کند.
  •  پیچ کله شیپوری مخصوص، پیچ کله شیپوری مناسب نصب صفحات گچی به سازه‌های اصلی اف ۴۷ و یو ۳۶ یا ال ۲۵ است. این پیچ سیاه رنگ بوده و به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند. تنها پیچ مورد استفاده در صفحات گچی همین پیچ است.
  • نوار درزگیر یا تیپ، محل برخورد صفحات گچی روکش‌دار را به صورت طولی و عرضی با بتونه مخصوص می‌پوشاند و می‌تواند یک سطح کاملاً صاف را در محل برخوردها ایجاد کند.

خرید سازه کناف سقف کاذب و اتصالات زیرسازی

 قبل از خرید سازه کناف سقف کاذب و اتصالات زیرسازی آن بهتر است اطلاعات کاملی درباره این محصولات کسب کنید. قیمت هر یک از محصولات در صفحه مورد نظر قابل مشاهده است.

 مشاوره خرید سازه کناف سقف کاذب و اتصالات زیرسازی

 پس از مشاهده قیمت‌ها می‌توانید کارشناسان و مشاورین ما تماس گرفته و بهترین مشاوره را درباره محصولات مورد نظر دریافت کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


دسته‌بندی