تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تایل گچی پانچدار

کمی صبر کنید...

تایل گچی پانچ دار از جمله تایل‌های گچی طرح‌دار موجود در بازار محسوب می‌شود. تایل گچی مورد نظر در سقف کاذب مشبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. تایل گچی پانچ دار از صفحات گچ تشکیل شده و می‌توان برای آن روکش‌هایی از جنس پی‌وی‌سی و همچنین آلومینیوم در نظر گرفت. این روکش‌ها به افزایش مقاومت این تایل‌ها کمک می‌کنند. تایل گچی پانچ دار، تایلی بسیار مقاوم و همچنین تایلی بسیار سبک است. 

تایل پانچ دار بسیار آسان و سریع نصب و اجرا می‌شود. تایل مورد نظر، گزینه بسیار مناسبی برای عایق حرارتی و صوتی محسوب می‌شود. برای مکان‌هایی که نیاز به یک عایق حرارتی و صوتی وجود دارد، می‌توان از این تایل‌ها استفاده کرد. ابعاد تایل پانچ دار، 60 در 60 است. تایل ذکر شده یک تایل ضد آب و ضد رطوبت، بسیار مقاوم، ماندگار و با دوام، زیبا و قابل شست و شو محسوب می‌شود. از این تایل‌ها می‌توان برای سقف مکان‌های مختلف و در ترکیب با تایل‌های 60 در 60 دیگر استفاده کرد. 

انواع تایل‌های گچی پانچ دار

تایل‌های گچی پانچ دار یکی از پرفروش‌ترین تایل‌های گچی محسوب می‌شوند و می‌توانند سقف را جذاب‌تر کنند. برای پوشاندن تأسیسات نیز می‌توان از این سقف کاذب استفاده کرد. تایل‌های گچی پانچ دار دارای انواع مختلفی هستند. از انواع این تایل‌های 60 در 60 می‌توان به تایل پانچ گرد منظم، تایل پانچ گرد نامنظم و همچنین تایل پانچ گرد مربع اشاره کرد. 

تایل پانچ گرد منظم

یکی از رایج‌ترین انواع تایل‌های گچی پانچ دار، تایل پانچ گرد منظم محسوب می‌شود. این تایل دارای سوراخ یا به عبارتی پانچ‌هایی گرد با ابعاد و نظم یکسان است. می‌توان از این تایل برای مکان‌های مختلفی از جمله مکان‌های عمومی، پاساژها، سرویس‌های بهداشتی، تالار و مدارس و دانشگاه‌ها استفاده کرد. این تایل‌ها بسیار مقاوم هستند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای مکان‌های مختلف محسوب می‌شوند. تایل مورد نظر بر روی انواع سطوح از جمله سطوح منظم و نامنظم قابل نصب است.

تایل پانچ گرد نامنظم

از دیگر انواع تایل‌های پانچ دار که در ابعاد 60 در 60 موجود هستند، می‌توان به تایل پانچ گرد نامنظم اشاره کرد. در این مدل یا در این نوع پانچ، سوراخ‌ها به شکل گرد دیده می‌شوند که به صورت نامنظم و در ابعاد غیر یکسان در سطح تایل پخش شده‌اند. این نوع تایل گزینه مناسبی برای مکان‌هایی است که نیاز به گردش هوا و نور دارند، زیرا نور و هوا به راحتی می‌تواند از داخل پانچ‌های این مدل تایل رد شود.  

تایل پانچ گرد مربع

تایل پانچ گرد مربع، نوعی از تایل‌های گچی پانچ دار محسوب می‌شود و می‌تواند برای مکان‌های مختلفی نصب شود. این تایل نیز مانند سایر تایل‌های پانچ دار نصب آسانی دارد. برای نصب کلیه تایل‌های پانچ دار، ابتدا زیر سازی انجام گرفته و سپس تایل‌های 60 در 60 جای گذاری می‌شوند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

جهت خرید عمده‌ی انواع تایل گچیبا کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

تماس با واحد فنی و مهندسی

 

دسته‌بندی