تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

سازه تایل آلومینیومی - دامپا - گریلیوم

کمی صبر کنید...


سازه تایل آلومینیومی - دامپا - گریلیوم

امروزه سقف کاذب به نامی آشنا در بین مردم، تبدیل شده و بسیاری از طراحان دکوراسیون، سقف کاذب را یکی از ارکان اصلی جذابیت دکوراسیون می‌دانند. سقف کاذب، می‌تواند کاربردهای متفاوت و مختلفی داشته باشد. این روزها می‌توان از سقف‌های کاذب، به عنوان عایقی برای صوت و حرارت استفاده کرد و همچنین علاوه بر این کاربرد، می‌توان با استفاده از آن تأسیسات سقف اصلی را پوشاند و زیبایی فضا را دوچندان کرد. بعضی از تایل‌ها یا به عبارتی سقف‌های کاذب دارای کاربردها و مزایای بیشتری نیز می‌باشند. شاید شما تنها نام کناف سقف کاذب را شنیده باشید و فکر کنید تنها سقف کاذب موجود کناف سقف کاذب است. این تصور فقط یک اشتباه است و ما در حال حاضر شاهد تنوع نظیری از سقف‌های کاذب هستیم. 

یکی از انواع سقف کاذب، سقف کاذب آلومینیومی یا همان تایل آلومینیومی است. هسته تشکیل دهنده تایل‌های آلومینیومی ورق آلومینیوم بوده و در آن از رنگ پودر الکترواستاتیک و آنتی باکتریال به همراه نمد در پشت استفاده شده است. تایل‌های آلومینیومی نیز دارای انواع مختلفی هستند. دامپا و گریلیوم از انواع یا به عبارتی زیرمجموعه‌های تایل‌های آلومینیومی محسوب می‌شوند. در کلیه تایل‌های آلومینیومی از اکسید منیزیم به عنوان ضد رطوبت استفاده شده و همچنین می‌توان تایل‌های آلومینیومی را آکوستیک محسوب کرد. کلیه تایل‌های آلومینیومی از جمله دامپا آلومینیومی و تایل گریلیوم، با استفاده از انواع مشترکی از سازه تایل‌ها نصب می‌شوند. سازه تایل‌ها نقش بسزایی در نتیجه نهایی کار و کیفیت نصب انواع تایل‌ها دارند.

 مشخصات و کاربردها

 سازه تایل آلومینیومی - دامپا - گریلیوم، با سازه تایل‌های تایل گچی تا حدود زیادی مشترک است. از آنجایی که ابعاد همه تایل‌های آلومینیومی ۳۰ در ۳۰، ۶۰ در ۶۰ و ۶۰ در ۱۲۰ است و همچنین در سه طرح بدون پانچ، وسط پانچ، تمام پانچ و سه مدل ساده، نمایان و پنهان تولید می‌شوند، می‌توان گفت می‌توان از سازه تایل‌های مشترکی برای همه موارد استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که در مدل پنهان تایل‌های آلومینیومی، به طور کلی ساختار سازه متفاوت خواهد بود. هر کدام از طرح‌های ذکر شده صرفاً برای تنوع طرح تولید نشده‌اند و می‌توان از هر یک از آنها قابلیت‌های خاصی انتظار داشت. تمامی انواع تایل‌های آلومینیومی به علت آنتی باکتریال بودن می‌توانند در مکان‌هایی مانند اتاق عمل مورد استفاده قرار بگیرند. اگر در منطقه‌ای با آب و هوای شرجی زندگی می‌کنید، می‌توانید از تایل‌های آلومینیومی به عنوان عایق، ضد حریق و همچنین ضد رطوبت استفاده کنید. در بسیاری از مکان‌ها از جمله مراکز ایستگاهی، ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها و پایانه‌ها می‌توان از مدل‌ها و طرح‌های مختلف تایل آلومینیومی استفاده کرد.

 از انواع سازه تایل آلومینیومی - دامپا - گریلیوم، می‌توان به سازه کلیک تایل ۶۰ در ۶۰ طلایی، سازه کلیک تایل ۶۰ در ۶۰ سفید، سازه کلیک تایل ۶۰ در ۶۰ مشکی (سفارشی) و سازه کلیک تایل ۶۰ در ۶۰ استیل اشاره کرد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این سازه‌ها را با رنگ دلخواه خود انتخاب کرده و سپس سازه‌های دیگری را مانند سازه زیرساز اچ تی ۹۰، آویز مفتول ۴ میلیمتر و فنر استیل آویز مفتول را تهیه کنید. علاوه بر موارد ذکر شده به متعلقاتی مانند میخ و چاشنی بتن - فولاد، پیچ کله شیپوری دو و نیم سانت و همچنین پیچ کله شیپوری سه و نیم سانت نیازمند هستید. در کلیه تایل‌های آلومینیومی، علاوه بر سازه‌های ذکر شده نیاز به سازه کیلیپن نیز وجود دارد.

 خرید سازه تایل آلومینیومی دامپا گریلیوم

 قبل از خرید سازه تایل‌ها بهتر است درباره آنها اطلاعات لازم را کسب کنید. بدون یکی از سازه تایل‌های ذکر شده، امکان نصب تایل سقفی به روش استاندارد وجود ندارد؛ بنابراین باید در هنگام خرید دقت داشته باشید که تمامی سازه تایل‌های ذکر شده را خریداری کنید. علاوه بر موارد و محصولات ذکر شده شما می‌توانید آکوا پنل را نیز تهیه کرده و نمای جذابی برای مجیط اطرافتان خلق کنید.

 مشاوره خرید سازه تایل آلومینیومی

 پس از کسب اطلاعات درباره تمامی سازه تایل‌های آلومینیومی می‌توانید نسبت به خرید آنها اقدام کنید. توجه داشته باشید در صورت کسب مشاوره از کارشناسان فروش سازه تایل آلومینیومی، می‌توانید بهترین خرید را تجربه کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی


دسته‌بندی