تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تایلPVC ای پلاس

کمی صبر کنید...

معرفی تایل pvc

تایل PVC دوجداره فان کوبوا هات استمپ UVدار را می‌توانید از این صفحه خریداری کنید. در حال حاضر انواع سقف کاذب تنوع بی‌نظیری داشته و یکی از متنوع‌ترین سقف‌های کاذب تولید شده سقف‌های کاذب پی‌وی‌سی محسوب می‌شوند. به طور کلی تایل‌های pvc از جمله متنوع‌ترین تایل‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند و دارای طرح‌های مختلفی هستند. این تایل‌ها در انواع ساده، طرح‌دار، براق و همچنین مات تولید شده‌اند. البته می‌توان تایل‌های pvc را بر دو نوع رنگ شده و روکش‌دار نیز یافت. در واقع هسته اصلی یا هسته تشکیل دهنده این تایل‌ها پلاستیک فشرده‌ای به نام پلی‌وینیل‌کلراید می‌باشد.

 مشخصات و کاربردها

 این روزها استفاده از تایل‌های پی‌وی‌سی بسیار افزایش یافته و در مکان‌های مختلفی از جمله سقف استخرها، سرویس‌های بهداشتی و فضاهایی با رطوبت بالا می‌توان از این تایل‌ها استفاده کرد. تایل‌های پی‌وی‌سی به طور کلی مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند و به همین دلیل برای مکان‌هایی که مرطوب و شرجی هستند مناسب می‌باشند. از جمله طرح‌های این محصول می‌توان به تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی ساده مات و تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی طرح‌دار ستاره و یا تایل ۶۰ در ۶۰ تمام پی‌وی‌سی ساده براق اشاره کرد. علاوه بر این موارد طرح‌های دیگری از جمله طرح‌های حصیری، لوزی کوچک، لوزی استمپ و طرح بامبو نیز از جمله طرح‌های جذاب این محصول می‌باشند. اگر علاقه‌ای به طرح‌های این محصول یا به طور کلی طرح‌های تایل‌های سقفی نداشته باشید، می‌توانید به سراغ انواع ساده آن در دو نوع براق و مات بروید.

 استفاده از تایل‌های pvc می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد و در واقع پرطرف‌دار بودن این تایل‌ها می‌تواند ناشی از همین مزایا محسوب شود. تمیز کردن تایل‌های پی‌وی‌سی کار بسیار آسان نیست و این تایل‌‌ها از جمله تایل‌های مقاوم در برابر ضربه نیز محسوب می‌شوند. سایش و خوردگی در این تایل‌ها اثری به جا نمی‌گذارد و می‌توان گفت تایل‌های پی‌وی‌سی در برابر هرگونه خوردگی و همچنین سایش مقاوم هستند. تایل‌های پی‌وی‌سی در برابر آتش و همچنین اشعه ماورا بنفش مقاوم بوده و می‌توانند به آسانی نصب شوند. امکان نورپردازی و همچنین نصب چراغ در چنین سقف‌هایی وجود داشته و می‌توان آنها را با انواع سقف کاذب و تایل‌های دیگر ترکیب کرد. ابعاد کلیه تایل‌های پی‌وی‌سی ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر و به صورت مربع است.

 خرید تایل پی‌وی‌سی

 تایل‌های پی‌وی‌سی یکی از پرطرف‌دارترین تایل‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند؛ ولی با این وجود نیز شما باید درباره آنها اطلاعات کافی را کسب کنید. این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین محصول را برای مکان مورد نظر خود تهیه کنید. بعد از انتخاب طرح مورد نظر خود می‌توانید روی آن کلیک کرده و قیمت و اطلاعات اختصاصی آن را نیز مطالعه کنید.

مشاوره خرید تایل پی‌وی‌سی

 اگر پس از مشاهده اطلاعات و قیمت محصولاتی مثل تایل‌های پی‌وی‌سی سؤالی در ذهن شما وجود داشت و همچنان ابهام داشتید می‌توانید مشاوره خرید دریافت کنید. این مشاوره به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به منطقی‌ترین شکل تصمیم گرفته و با راهنمایی کارشناسان ما خریدی موفق را تجربه کنید.

انواع تایل پی‌وی‌سی موجود در AJV

 یکی از انواع سقف کاذب، تایل پی‌وی‌سی بوده و یکی از جدیدترین محصولات موجود محسوب می‌شود. این مدل از تایل‌ها معمولاً از پلی‌وینیل کلراید ساخته می‌شوند که می‌توانند از اتلاف انرژی به روشی بسیار مطلوب جلوگیری کنند. در حال حاضر می‌توان گفت این دسته از تایل‌ها از جمله تایل‌های متنوع محسوب شده و در طرح‌ها و انواع مختلف تولید می‌شوند. از انواع و اقسام تایل‌های پی‌وی‌سی موجود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 تایل‌ ساده

 نوعی از تایل‌های پی‌وی‌سی ساده هیچ طرح و رنگ خاصی ندارند و به صورت ساده تولید می‌شوند. در این دسته از تایل‌ها هیچ‌گونه پانچ، طرح و برجستگی خاصی دیده نمی‌شود. تایل‌های ساده می‌توانند به صورت مات یا براق عرضه شوند. ابعاد این دسته از تایل‌ها ۶۰ در ۶۰ سانتی متر می‌باشد. می‌توان تایل‌های پی‌وی‌سی ساده را برای سقف استخرها و سرویس‌های بهداشتی استفاده کرد. به طور کلی این دسته از تایل‌ها برای فضاهایی با رطوبت بالا بسیار مناسب هستند.

 تایل‌ طرح‌دار

 تایل‌های پی وی ‌سی طرح‌دار از جمله پرطرف‌دارترین تایل‌های پی‌وی‌سی محسوب می‌شوند و طرح‌های بسیار جذاب و متنوعی دارند. از جمله طرح‌های این دسته از تایل‌های پی‌وی‌سی می‌توان به تایل‌های طرح‌دار ستاره، طرح‌دار لوزی، طرح‌دار لوزی کوچک، لوزی استمپ، طرح‌دار بامبو و همچنین طرح‌دار حصیری اشاره کرد. به طور کلی تمامی موارد ذکر شده در ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر تولید شده و می‌توانند برای مکان‌هایی با رطوبت بسیار بالا از جمله استخرها و سرویس‌های بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرند. توجه داشته باشید که محصولات ذکر شده به طور کلی مناسب سقف بوده و نمی‌توان از آنها برای دیوار استفاده کرد.

 تایل‌های پی‌وی‌سی براق

 از دسته تایل‌های پی‌وی‌سی براق به طور واضح می‌توان به تایل pvc ساده براق اشاره کرد. البته کلیه تایل‌های طرح‌دار همگی براق بوده و به هیچ وجه مات نیستند. تایل‌های براق نیز می‌توانند برای سقف استخرها و سرویس‌های بهداشتی بسیار ایده‌آل بوده و به طور کلی برای فضاهایی با رطوبت بالا مورد استفاده قرار بگیرند.

مزایای تایل‌های پی‌وی‌سی

 تایل‌های پی وی سی این روزها جایگزین مناسبی برای بسیاری از مصالح ساختمانی قدیمی محسوب می‌شوند و مزایای متعددی دارند. از مزایای تایل‌های پی‌وی‌سی موجود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تایل‌های پی وی‌ سی موجود در کارخانه AJV همگی دارای قابلیت شست و شو بوده و می‌توانند با بسیاری از شوینده‌ها و مواد بهداشتی شست و شو شوند. 
  • محصولات مورد نظر محصولات بسیار مناسبی برای کاهش انتقال حرارت هستند. در واقع این دسته از محصولات نفوذ ناپذیری بسیار بالایی دارند و می‌توانند از انتقال حرارت به خارج از محیط و داخل شدن حرارت بیرونی جلوگیری کنند. در این شرایط دمای محیط در حالت متعادل مانده و به هیچ عنوان انرژی اتلاف نمی‌شود.
  • تمامی تایل‌های پی ‌وی سی موجود طول عمر بسیار بالایی دارند.
  • این محصولات عایق صوتی و رطوبتی بسیار مناسبی محسوب می‌شوند و می‌توانند در مکان‌های مختلفی که نیاز به عایق صوتی وجود دارد، مورد استفاده قرار بگیرند.
  • محدودیت خاصی برای نصب این دسته از محصولات بر روی سطوح مختلف وجود نداشته و این تایل‌های پی‌وی‌سی بر روی تمام سطوح قابل نصب هستند.
  • یکی از مشکلاتی که می‌تواند برای تایل‌های سقفی به وجود بیاید، وارد شدن ضربه‌های ناگهانی است. تایل‌های مورد نظر مقاومت بسیار مناسبی در برابر هر ضربه ناگهانی دارند و می‌توانند از جمله مقاوم‌ترین تایل‌ها محسوب شوند.
  • تایل‌های پی‌وی‌سی موجود وزن بسیار سبکی دارند و این مسئله باعث می‌شود تا حمل و همچنین نصب آنها بسیار راحت صورت بگیرد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای پشتی این تایل‌ها امکان جابه‌جایی آنها وجود داشته و به هیچ عنوان جدا کردن تایل مسئله بسیار سختی نیست.
  • نصب تایل‌های پی وی سی موجود بسیار راحت بوده و نصب آنها توسط استادکار ماهر شرکت صورت می‌گیرد.
  • قابلیت نورپردازی در تایل‌های پی‌وی‌سی موجود وجود داشته و می‌توان بهترین نورپردازی را برای این تایل‌ها انجام داد.
  • تایل‌های PVC مورد نظر از جمله تایل‌های ضد رطوبت بوده و ضد رطوبت بودن آنها مسئله‌ای کاملاً تضمینی است. توجه به این مسئله می‌توان تایل‌های پی‌وی‌سی موجود را برای تمامی فضاهای با رطوبت بالا مورد استفاده قرار داد.
  • تایل‌های پی وی سی موجود می‌توانند با سایر انواع تایل‌های ضد رطوبت ترکیب شده و همراه با نورپردازی‌های لازم فضای بسیار عالی و ایده‌آلی را فراهم کنند. با توجه به این مسئله جذابیت و شیک بودن نیز می‌تواند یکی از مزایای این محصول باشد.

نکته: توجه داشته باشید که بهتر است قبل از خرید تمامی مزایای این محصول را مورد مطالعه قرار داده تا بتوانید با خیال آسوده و راحت خرید خود را انجام دهید. این مزایا به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید بهتر در مورد محصول مورد نظر و انتخاب آن تصمیم گیری کنید.

 لیست قیمت کامل تایل‌های پی‌وی‌سی

 اگر در زمینه خرید تایل‌های پی‌وی‌سی بسیار مصمم هستید، یک لیست قیمت کامل می‌تواند شما را به سمت خرید موفق هدایت کند. در هر خریدی به ویژه خرید تایل pvc داشتن یک لیست قیمت کامل و به روز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در شرایطی که این امکان را داشته باشید که از یک مرجع مطمئن استعلام قیمت را انجام دهید، به راحتی می‌توانید تایل pvc مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. با توجه به این مسئله به شما پیشنهاد می‌شود برای استعلام بهترین قیمت تایل پی وی سی و خرید مستقیم از بهترین تولید کننده تایل پی وی سی محصولات مرتبط با تایل pvc را نیز در فروشگاه آنلاین AJV مشاهده و مورد بررسی قرار دهید.

 خرید عمده تایل پی‌وی‌سی

 یکی از به‌صرفه‌ترین و مناسب‌ترین خریدها می‌تواند خرید عمده محسوب شود. برای خرید از کارخانه آنلاین AJV امکان خرید مستقیم از کارخانه وجود داشته و شما می‌توانید به صورت عمده و کاملاً بدون هیچ واسطه‌ای محصولاتی از جمله تایل pvc و سایر محصولات مرتبط را خریداری کرده و در مورد آن با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. 

امکان خرید عمده و بدون واسطه به بهترین شکل برای شما فراهم شده و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از کارخانه AJV انواع تایل پی‌وی‌سی را همراه با سازه تایل‌ها یا مصالح دیگر از جمله دیوار پیش ساخته را تهیه کرده و بدون هیچ نگرانی آنها را با گارانتی کامل تحویل بگیرید. با در نظر گرفتن چنین نکاتی، همچنین می‌توان به این مسئله اشاره کرد که کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز برای ارائه مشاوره، لیست قیمت و هماهنگی‌های لازم جهت خرید آماده پاسخگویی و پشتیبانی هستند.

خرید راحت و سریع تایل دکوراتیو از کارخانه

برای اینکه بتوانید با خرید تایل، جذابیت ظاهری قابل توجهی را به محیط اطرافتان هدیه کنید، خرید تایل دکوراتیو می‌تواند کمک زیادی برای شما باشد. تایل‌های دکوراتیو در عین حال که جذابیت زیادی را برای محیط اطراف ایجاد می‌کنند امکاناتی همچون عایق بودن در برابر انواع عوامل محیطی را دارند. چنانچه قصد خرید تایل را دارید، حتما از محصولات موجود در دسته تایل‌های دکوراتیو دیدن کنید. 

علاوه بر تایل دکوراتیو، دیوار پیش‌ساخته نیز توانسته این روزها طرفداران زیادی در بین افراد فعال در صنعت معماری داشته باشد. در این زمینه نیز کارشناسان ما پاسخگو و پشتیبان شما هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحات مربوط به هر محصول مراجعه و در صورت نیاز با کارشناسان ما در تمامی ساعات، به راحتی در ارتباط باشید. تجربه‌ی خریدی مطمئن و بی نقص را برای شما به ارمغان می‌آوریم.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

جهت خرید عمده‌ی انواع تایل گچی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

تماس با واحد فنی و مهندسی


دسته‌بندی