تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

پنل های آکوستیک ای پلاس

کمی صبر کنید...

معرفی پنل آکوستیک

پنل آکوستیک و آکوستیک دیوار در چند دسته تولید و برخی از آنها 100درصد ضدحریق می‌باشد. در حال حاضر تنوع سقف کاذب بسیار افزایش یافته و محصولات مدرنی برای دکوراسیون داخلی طراحی شده‌اند. کناف سقف کاذب جزو محصولات مدرن نیست و تاریخچه طولانی دارد، ولی همچنان از مصالح جذاب دکوراسیون محسوب می‌شود. از دیگر انواع سقف کاذب، می‌توان به تایل‌های آلومینیومی اشاره کرد. این دسته از تایل‌ها، دارای کاربردهای فراوانی بوده و می‌توانند به فضا جذابیت ببخشند. یکی از تایل‌های پر کاربرد در عرصه سقف کاذب، تایل آکوستیک محسوب می‌شود. پنل آکوستیک می‌تواند از فضای کوچک گرفته تا بزرگ کاربرد داشته باشد. تایل‌های آکوستیک، از مناسب‌ترین تایل‌ها برای جلوگیری از هرگونه آلودگی صوتی هستند.

پنل آکوستیک نوعی سقف کاذب محسوب می‌شود. دیوار آکوستیک قادر است صوت را از طریق سوراخ‌ها یا همان پانچ‌های خود به فضای پشت آن هدایت کند. در این شرایط این محصول به عنوان یک عایق صدا محسوب می‌شود. در بعضی از موارد تایل آکوستیک دارای سوراخ نمی‌باشد و عایق بودن آن ناشی از مسئله دیگری است. در شرایطی که از یک لایه پشم در برای پشت این تایل استفاده شود، جذب صوت بیش از پیش خواهد شد. در این راستا می‌توانید از پرسنل فروشگاه سقف کاذب نیز کمک بگیرید.

مشخصات و کاربردهای پنل آکوستیک

تایل آکوستیک در انواع تایل آکوستیک معدنی یا مینرال (ضد حریق)، تایل آکوستیک آذرین و همچنین تایل آکوستیک نانو فوم موجود است. هر یک از موارد ذکر شده دارای زیر مجموعه‌های مخصوص خود هستند. بعضی از تایل‌های مورد نظر، برای نصب نیازی به سازه تایل یا سازه‌ها و اتصالات مخصوص دارند و بعضی دیگر بدون نیاز به چنین مواردی نصب می‌شوند. اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاربرد پنل آکوستیک برای سقف آن دسته از مکان‌هایی است که در معرض آلودگی صوتی قرار دارند. از این فضاها یا مکان‌ها می‌توان به سالن‌های آمفی تئاتر، سالن‌های مطالعه، سالن‌های سینما، استودیوهای موسیقی، اتاق‌های قرار، تالارها و همچنین فضاهای مسکونی اشاره کرد. 

از مزایای پنل و دیوار آکوستیک، می‌توان به دیزاین و جذابیت بخشیدن به سقف اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که این تایل‌ها برای سقف و دیوار قابل استفاده هستند. با استفاده از این تایل‌ها می‌توانید یک دکوراسیون جذاب و فوق‌العاده برای سالن‌های همایش و تئاتر، شرکت‌ها، اداره‌ها و همچنین منازل مسکونی بسازید. همچنین تایل‌های مورد نظر، از نصب آسانی برخوردار هستند، به همین دلیل بدون دردسر و بدون اتلاف زمان می‌توانید بهترین دکوراسیون را داشته باشید. وزن این تایل‌ها بسیار کم است. تعدادی از پنل‌های آکوستیک از جمله سبک‌ترین تایل‌های جهان محسوب می‌شوند. سبک بودن، نصب آسان، حمل آسان و عدم فشار به ساختمان را به دنبال دارد.

آکوستیک دیوار

اگر بخواهیم با استفاده از دیوار آکوستیک یک اتاق حرفه‌ای و بی‌نظیر بسازیم،  لازم است قبل از هرچیزی با انواع آکوستیک دیوار، نحوه‌ی نصب و چگونگی تامین آن‍ها آشنا باشیم. در نظر بگیرید فضای آکوستیک به ما این امکان را می‌دهد با نهایت تمرکز و دقت بتوانیم میزان انتشار صدا را مدیریت کنیم. پنل‌های آکوستیک از جمله پنل‌هایی هستند که مصارف متعددی دارند و مانند پنل دکوراتیو می‌توانند علاوه بر ایجاد جذابیت ظاهری، از نظر کاربردی نیز تا حد زیادی مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند.

خرید پنل آکوستیک

پنل آکوستیک از جمله پنل‌های پرطرف‌دار بوده و می‌توان با استفاده از آن فضای فوق‌العاده‌ای فراهم کرد. کلیه پنل‌های آکوستیک، عایق مناسبی برای صدا بوده و می‌توانند کلیه صداهای مزاحم را جذب کرده و آرامش را برای شما فراهم کنند. با خرید پنل آکوستیک می‌توان به ویژگی‌های فوق‌العاده آن پی برد. پنل مورد نظر از جمله سبک‌ترین پنل‌های موجود بوده و گزینه مناسبی برای فضاهای مختلف محسوب می‌شود. می‌توان از این پنل برای دیوار و سقف استفاده کرد. در واقع از پنل آکوستیک می‌توان به عنوان دیوار آکوستیک یا آکوستیک دیوار استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شد. نکته قابل توجه در مورد خرید پنل آکوستیک این است که این محصول دارای خدمات پس از فروش بوده و از بهترین متریال‌ها تشکیل شده است.

پنل‌های دکوراتیو را بشناسید

پنل‌های دکوراتیو نسل جدیدی از پنل‌ها محسوب شده و می‌توانند به عنوان پنل آکوستیک نیز مورد استفاده قرار بگیرند. این دسته از پنل‌ها، با توجه به متریال و ساختاری که دارند، می‌توانند عایق صوت بوده و صدای مزاحم محیط را جذب کنند. از پنل‌های دکوراتیو می‌توان به عنوان آکوستیک دیوار نیز استفاده کرد و صداهای مزاحم را از طریق دیوار، کنترل نمود. این دسته از پنل‌ها از جمله بهترین پنل‌ها محسوب شده و محصولی مدرن و بسیار جذاب هستند. با استفاده از این پنل‌ها می‌توان به پارتیشن بندی محیط نیز پرداخت. از جمله مکان‌هایی که این پنل دکوراتیو می‌تواند قابلیت مناسبی نشان دهد و کاربرد داشته باشد می‌توان به هتل‌ها، سالن‌های جلسات و مکان‌های مختلفی از جمله ویلاها اشاره کرد. 

البته در هر محیطی که نیاز به دیوار آکوستیک، خرید پنل آکوستیک و در عین حال جذابیت بصری وجود داشته باشد، می‌توان بدون محدودیت از پنل‌های دکوراتیو استفاده کرد. محصول مورد نظر، محصولی مقاوم و بسیار سبک است. نصب این محصول کار سختی نبوده و به راحتی توسط استاد کار نصب می‌شود. اگر در دیوار یا محیط نقصی وجود داشته باشد، به راحتی می‌توان با پنل دکوراتیو آن را پوشاند و جلوه بصری را به 100 درصد رساند. هماهنگ سازی سایر اجزای دکوراسیون با این پنل‌های شگفت انگیز بسیار راحت است. 

دیوار آکوستیک

یکی از بهترین مصالح یا به عبارتی متریال‌ها برای آکوستیک نمودن فضا، استفاده از دیوار آکوستیک است. دیوار آکوستیک می‌تواند با توجه به متریال‌های خود بهترین عملکرد را در برابر صوت و صدا داشته باشد. بسیاری از پنل‌های دکوراتیو می‌توانند به عنوان آکوستیک دیوار مورد استفاده قرار بگیرند. پنل آکوستیک یا دیوار آکوستیک می‌تواند برای یک محیط یا فضای بسته مورد استفاده قرار گرفته و با ویژگی‌های منحصر به فرد خود مانع از انتشار صوت شود. امروزه در بسیاری از سالن‌های سینما، سالن‌های همایش، استودیوهای موسیقی و بسیاری از استودیوهای خانگی از دیوار آکوستیک استفاده می‌شود. اگر در آپارتمانی زندگی می‌کنید که صداهای آزاردهنده‌ای دارد یا دیوارهای آن به قدری نازک هستند که هر صدایی وارد خانه شما می‌شود، می‌توانید از دیوار آکوستیک استفاده کرده و به آرامش دست پیدا کنید. 

علاوه بر این خرید دیوار آکوستیک می‌تواند عایق مناسبی در برابر گرما و سرما باشد. در این شرایط زمستان‌هایی گرم و تابستان‌هایی خنک را تجربه خواهید کرد. دیوار آکوستیک، وزن خاصی نداشته و از جمله متریال‌های سبک محسوب می‌شود. حمل و نقل این محصول آسان بوده و نصب آن نیز پر دردسر نیست. دیوار آکوستیک یکی از مدرن‌ترین محصولاتی است که می‌توانید تهیه کرده و آرامش را تجربه کنید. بسیاری از این دیوارهای آکوستیک دارای ظاهری جذاب هستند و می‌توانند جذابیت دکوراسیون را نیز تأمین کنند. 

خرید تایل آکوستیک

برای خرید پنل آکوستیک و خرید دیوار آکوستیک در ابتدا اطلاعاتی درباره این محصول کسب کنید. کسب اطلاعات در زمینه خرید چنین تایل‌هایی از اهمیت فراوانی برخوردار است. همچنین شما می‌توانید از نظرات و دیدگاه‌های سایر کاربران و مشتریان نیز بهره ببرید. قیمت تایل آکوستیک در همین بخش موجود می‌باشد.

فروشگاه سقف کاذب

خرید از فروشگاه سقف کاذب یکی از بهترین گزینه‌ها برای تکمیل دکوراسیون مکان‌های مختلف بوده و می‌تواند جذابیت فضا را دو چندان کند. می‌توان ایده‌های بسیار نوینی را با انواع سقف کاذب به اجرا در آورده و بهترین‌ها را تجربه کرد. از بین انواع سقف کاذب می‌توانید طرح‌های مختلفی را انتخاب کرده و یکی از انواع سقف‌های کاذب ساده، مدرن، کلاسیک و حتی یکی از سقف‌های کاذب سفارشی را انتخاب کنید. سقف کاذب می‌تواند کیفیت سقف اصلی شما را افزایش داده و آن را در برابر آسیب‌های بسیاری مقاوم کند. به طور کلی سقف کاذب دارای مقاومت بالایی بوده و بسیاری از انواع آن در برابر رطوبت، حریق و صدا عایق بسیار مناسبی هستند. 

عمر مفید سقف‌های کاذب بالا بوده و با متریال‌هایی با کیفیت بسیار بالا تهیه می‌شود. با خرید انواع سقف کاذب می‌توان جذابیت بصری سقف و دکوراسیون داخلی را تأمین کرد. امکان نور پردازی در بسیاری از انواع سقف‌های کاذب وجود داشته و برای جذابیت بیشتر می‌توان از نوپردازی‌های مدرن استفاده کرد. کلیه محصولات سقف کاذب دارای خدمات پس از فروش بوده و راهنمایی‌های لازم توسط مشاوران و مسئولان فنی در اختیار مشتریان گذاشته می‌شود. 

انواع پنل آکوستیک موجود در AJV

در حال حاضر بهترین و مناسب‌ترین راه حل برای رهایی از سروصدای موجود در ساختمان و فضاهای مختلف استفاده از پنل‌های آکوستیک است. با توجه به این مسئله شما می‌توانید یکی از پنل‌های آکوستیک موجود در AJV را تهیه کرده و از آرامش خود لذت ببرید. در حال حاضر پنل‌های آکوستیک زیر قابل تهیه می‌باشند. هر یک از این پنل‌ها کاربرد خاصی داشته و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم ابتدا هدف پروژه خود را مورد بررسی قرار داده سپس نسبت به انتخاب هر یک از این موارد تصمیم گیری کنید.

 تایل آکوستیک معدنی یا مینرال ضد حریق

 یکی از بهترین تایل‌ها یا همان پنل‌های آکوستیک موجود، تایل آکوستیک معدنی ضد حریق محسوب می‌شود. تایل آکوستیک معدنی در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه شده و می‌تواند مناسب سقف سالن‌های کنفرانس، همایش، سالن اجتماعات، سینما و استودیو ضبط صدا و موسیقی باشد. همان‌طور که از نام این تایل مشخص است از مواد معدنی تشکیل شده است. تایل‌های معدنی از جمله تایل‌های بسیار سبک هستند و تقریباً آنتی باکتریال محسوب می‌شوند. یکی از ویژگی‌های بارز تایل‌های معدنی ضد حریق بودن آنها است. این دسته از تایل‌ها نیز قابلیت جذب صوت بالایی داشته و می‌توانند ارتعاشات موجود در فضا را کنترل کنند.

 تایل آکوستیک آذرین

 یکی از زیر مجموعه‌های پنل آکوستیک تایل آکوستیک آذرین محسوب می‌شود. تایل مورد نظر یکی از مناسب‌ترین عایق‌های صوتی محسوب شده و قابل استفاده برای مکان‌های مختلفی از جمله سالن‌های کنفرانس، جلسات، همایش، سینما، استودیو و حتی اتاق قرار و سرور می‌باشد. این محصول از جمله بهترین و مناسب‌ترین تایل‌ها برای فضاهای مختلف جهت جذب صدا محسوب شده و می‌تواند از جمله فوق سبک‌ترین تایل‌های جهان نیز باشد. محصول مورد نظر در رنگ‌های مختلفی از جمله نارنجی، سفید و مشکی قابل تهیه است. تایل آکوستیک آذرین یکی از متناوب‌ترین تایل‌های موجود محسوب شده و همراه با سازه‌های آن قابل تهیه است.

 پکیج کامل تایل آکوستیک آذرین

 این پکیج شامل متنوع‌ترین تایل‌های آکوستیک آذرین بوده و همراه با سازه‌ها متعلقات زیرسازی و همچنین خدمات نصب و راه‌اندازی آن ارائه می‌شود. محصول مورد نظر یا پکیج مورد نظر بدون هزینه ایاب و ذهاب بوده و می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. کیت کامل این تایل شامل سپری کلیک، نبشی ال ۲۵، فنر دوبل و موارد این چنینی می‌باشد.

 تایل آکوستیک نانو فوم

از مجموعه پنل آکوستیک می‌توان به تایل آکوستیک نانو فوم نیز اشاره کرد. تایل آکوستیک نانو فوم از جمله متنوع‌ترین و جذاب‌ترین تایل‌های محسوب می‌شود. این محصول را می‌توان برای مکان‌های مختلفی از جمله استودیوهای خانگی، سالن‌های سینما، سالن‌های همایش، تئاتر، اتاق‌های جلسات و موارد این چنینی استفاده کرد.

سازه‌ها و متعلقات نصب پنل آکوستیک

 معمولاً سازه‌ها و متعلقات پنل‌های آکوستیک با سایر پنل‌ها مشترک بوده و می‌توان از مواردی مثل آویز مفتول، سازه زیرسازی اچ تی ۹۰، میخ و چاشنی و همچنین پیچ بهره گرفت. سازه‌های کلیک نیز از جمله اجزای جدا نشدنی بسیاری از تایل‌ها و پنل‌ها محسوب می‌شوند.

 مزایای استفاده از تایل‌ها یا پنل‌های آکوستیک

  • یکی از بهترین راه حل‌ها برای رهایی از صداهای آزاردهنده، استفاده از پنل‌های آکوستیک است و جالب است بدانید که این سروصداها و یا صداهای مزاحم برای شما بسیار مضر خواهد بود. آزمایش‌های اخیر نشان دهنده این هستند که از مهم‌ترین عوامل کاهش شنوایی در افراد و همچنین یکی از عوامل ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی می‌تواند آلودگی‌های صوتی باشد. در نتیجه یکی از مزیت‌های مهم استفاده از پنل آکوستیک یا تایل‌های آکوستیک می‌تواند کاهش خطر ابتلا به ناشنوایی و بیماری‌های قلبی باشد.
  • از دیگر مزیت تایل‌های آکوستیک یا پنل‌های آکوستیک می‌توان به این مسئله اشاره کرد که هیچ محدودیتی برای اجرای آنها وجود نداشته و می‌توان از آنها برای مکان‌های مختلف استفاده کرد.

نحوه کارکرد پنل‌های آکوستیک

 به طور کلی می‌توان گفت پنل‌ها و تایل‌های آکوستیک هر یک می‌توانند با توجه به ویژگی‌های خود عملکردهای متفاوتی را نیز ارائه دهند. در حالت کلی می‌توان گفت عملکرد کلی این دسته از تایل‌ها یا پنل‌ها به این شکل است که پنل‌ها امواج صوتی را جذب کرده و سپس می‌توانند نویز کلی صدای موجود را کاهش دهند. این مسئله می‌تواند شفافیت صدا را افزایش داده و بسیاری از صداهای مزاحم را حذف کند. در محیط‌هایی که از پنل آکوستیک یا تایل‌های آکوستیک استفاده می‌شود، شنیدن صدای گوینده بسیار آسان‌تر و راحت‌تر خواهد شد. در بسیاری از محیط‌های بسته امواج صوتی می‌توانند از دیوارها عبور کرده و باعث شوند تا ما به وضوح صداها را نشنویم. 

اگر صدای مورد نظر صدای یک دستگاه صوتی باشد صدا با برخورد با اشیا و دیوارها موجب ایجاد لایه‌های صوتی شده و کشش بین امواج و نیروی حرکت امواج افزایش پیدا می‌کند. در نهایت پراکندگی‌ها باعث می‌شود که صدا به وضوح شنیده نشود. در چنین شرایطی است که استفاده از پنل‌های آکوستیک و تایل‌های آکوستیک برای اتاق‌های موسیقی، اتاق‌های صدا و همچنین اتاق‌های جلسات بسیار ضروری محسوب می‌شود.

لیست قیمت کامل پنل آکوستیک

 از جمله مهم‌ترین مواردی که در زمینه خرید پنل آکوستیک می‌تواند کارساز باشد، دسترسی به یک لیست قیمت کامل و همچنین به روز است. در صورتی که بتوانید به یک مرجع بسیار مطمئن دسترسی پیدا کنید، طبیعتاً می‌توانید به بهترین شکل ممکن پنل‌های آکوستیک را خریداری نمایید. با توجه به این مسئله و به همین دلیل ما پیشنهاد می‌کنیم که برای استعلام بهترین قیمت پنل آکوستیک و همچنین داشتن خریدی مستقیم از کارخانه و به عبارتی خرید از بزرگ‌ترین تولید کننده پنل آکوستیک در ایران محصولات مرتبط با پنل‌های آکوستیک را نیز در فروشگاه آنلاین AJV مورد بررسی قرار دهید.

 خرید عمده پنل آکوستیک

 اگر قصد دارید خریدی بدون واسطه داشته باشید و به بهترین شکل ممکن پنل‌های آکوستیک را به صورت عمده خریداری کنید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و همچنین محصولات دیگر را نیز بررسی کنید. در حال حاضر امکان خرید عمده و بدون واسطه در کمترین زمان ممکن از کارخانه برای شما فراهم شده و شما می‌توانید علاوه بر پنل آکوستیک پکیج‌های محصولات آن را از جمله پکیج کامل تایل آکوستیک را نیز خریداری کنید که مجموعه‌ای از تایل‌های آکوستیک آذرین همراه با سازه‌های مورد نیاز نصب آن است. 

همچنین شما می‌توانید محصولات دیگر این مجموعه از جمله دیوار پیش ساخته را مشاهده کرده و ویژگی‌های آن را نیز مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که کارشناسان و مشاورین ما در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سؤالات شما و همچنین ارائه لیست قیمت و هماهنگی برای خرید هستند.

مشاوره خرید پنل آکوستیک

اگر اطلاعات کسب شده برای خرید دیوار آکوستیک کفایت نکرد، بهتر است با اخذ مشاوره از مشاورین ما و فروشگاه سقف کاذب، خرید خود را انجام دهید. شما می‌توانید سؤالات خود را در مورد تایل آکوستیک و هر آنچه که قصد خرید آن را دارید، با مشاورین ما در میان بگذارید. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

جهت خرید عمده‌ی انواع تایل گچی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

تماس با واحد فنی و مهندسی