تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

پکیج کامل تایل گچی و متعلقات

کمی صبر کنید...

معرفی پکیج کامل تایل‌های گچی

پس از خرید تایل‌های گچی، شما باید برای نصب آن، متعلقات و سازه‌هایی مخصوص را تهیه کنید. شما می‌توانید این سازه‌ها و متعلقات را به صورت یک پکیج کامل از ما خریداری کنید. در این شرایط شما نه تنها تایل‌های گچی مورد نظر خود را تهیه کرده‌اید، بلکه توانسته‌اید همراه تایل، یک پکیج کامل نصب تایل نیز تهیه کنید. 

مزایای خرید کیت کامل تایل

خرید کیت کامل تایل، همراه با خرید تایل‌های گچی، موجب صرفه جویی در زمان شما خواهد شد. در واقع شما یک بار برای خرید اقدام کرده و همراه تایل، کیت کامل سازه و متعلقات آن را نیز خریداری می‌کنید. به‌عنوان‌مثال شما تایل گچی روکش دار را با متعلقاتی مثل فنر دوبل، میخ و چاشنی، پیچ مخصوص، آویز مفتول، سپری‌های کلیک، نبشی ال 25 و حتی سازه اچ تی نود خریداری می‌کنید. 

در واقع با خرید این کیت کامل یا پکیج کامل تایل‌های گچی، امکان جا افتادن و فراموش یک قطعه وجود ندارد. همان طور که می‌دانید در صورت نبود یک قطعه کوچک از بین سازه‌ها و متعلقات، تایل‌های گچی قابل نصب نخواهند بود. در نتیجه بهترین گزینه می‌تواند انتخاب کیت کامل تایل باشد. با این کیت، هر آنچه را که برای نصب تایل‌های گچی روکش دار، نیاز است، به صورت یک جا تهیه می‌کنید. علاوه بر موارد ذکر شده در این شرایط شما قطعه اضافی نیز دریافت نمی‌کنید و امکان اضافی بودن یا حتی کم بودن قطعات وجود ندارد. 

آشنایی با پکیج کامل تایل سقفی

این کیت با توجه به تعداد تایل و متراژ محل مورد نظر به شما ارائه می‌شود. همچنین با خرید این کیت، از استاندارد بودن قطعات اطمینان پیدا می‌کنید. با خرید هم‌زمان تایل و کیت آن، فقط یک بار هزینه ارسال پرداخت می‌کنید. با خرید کیت کامل سازه و متعلقات تایل‌های گچی، خدمات نصب و راه اندازه به شما ارائه می‌شود و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش نیز دریافت می‌کنید. 

مشاوره‌ی خرید پکیج‌های تایل گچی

حال شما با توجه به آنچه که خریداری کرده‌اید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین مشاوره را دریافت کنید. در صورت بروز هرگونه سوال پاسخگوی شما هستیم.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

جهت خرید عمده‌ی انواع تایل گچی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی