پنل گچی سقف کاذب پالتی - برگی

گچبرگ کناف سقف کاذب پالتی - برگی

امروزه یکی از مصالح مهم در صنعت دکوراسیون، گچبرگ‌ها محسوب می‌شوند. گچ برگ‌ها به صورت پالتی یا برگی تولید شده و می‌توان از آن‌ها برای سقف یا دیوار استفاده کرد. این گچبرگ‌ها، با ویژگی‌ها و کاربردهای مختلفی تولید می‌شود. متریال‌های استفاده شده در این صفحات باعث شده تا هر یک کاربرد ویژه‌ای داشته باشد. هر یک از گچبرگ‌ها قابل استفاده برای مکان و محیطی با آب و هوا یا شرایط خاص هستند. به‌عنوان‌مثال یک سری از گچبرگ‌ها صرفاً برای مناطقی با آب و هوا مربوط ساخته شده‌اند و یک سری دیگر برای محیط‌هایی که در معرض حریق هستند، مناسب می‌باشند. 

مشخصات و کاربردها

  • گچبرگ ساده یا FR پالتی، گچبرگ مقاوم در برابر حریق است و در ابعاد 240 در 120 تولید و در هر پالت 80 الی 90 برگ قرار دارد. این گچبرگ، مناسب سقف پذیرایی، سالن، اتاق‌های خواب و فضاهایی است که در معرض رطوبت قرار ندارند. 
  • گچبرگ ساده یا MR پالتی، گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت بوده و در ابعاد 24 در 120 تولید و در هر پالت 80 الی 90 برگ قرار دارد. این محصول مناسب سقف پذیرایی، سالن، اتاق‌های خواب و فضاهایی است که در معرض حریق نیستند.
  • گچبرگ ساده یا RG پالتی، گچبرگی است که در ابعاد 24 در 120 تولید شده و در هر پالت آن 80 الی 90 برگ قرار دارد. گچبرگ مورد نظر برای سقف پذیرایی، سالن، اتاق‌های خواب و فضاهایی که در معرض رطوبت و حریق نیستند، کاربرد دارد. 
  • صفحات ضدحریق و ضد رطوبت یا OM، صفحات اکسید منیزیم با ضخامت 12 میلیمتر هستند. این صفحات، مناسب سقف و دیوارهای کاذب در معرض حریق و رطوبت هستند. 
  • گچبرگ مقاوم در برابر حریق یا FR، گچبرگی با ضخامت 12.5 میلی متر است. می‌توان از گچبرگ مورد نظر برای سقف آشپزخانه‌ها و سقف و دیوار مراکز در معرض حریق استفاده کرد. 
  • گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت یا MR، گچبرگی با ضخامت 12.5 میلی متر بوده و قابل استفاده برای سقف و دیوارهای در معرض رطوبت بالا و سقف سرویس‌های بهداشتی است. 
  • گچبرگ ساده یا RG، دارای ضخامتی برابر با 12.5 میلی متر بوده و مناسب سقف و دیوارهای پذیرایی، سالن، اتاق‌های خواب و لابی‌ها می‌باشد.
  • تمامی محصولات ذکر شده دارای مقاومت بالایی بوده و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. وزن هر یک از گچبرگ‌ها بسیار سبک است و این سبکی می‌تواند عملیات نصب و اجرا را آسان کند.

خرید گچبرگ کناف سقف کاذب: پالتی - برگی

قبل از اقدام به خرید گچبرگ کناف سقف کاذب پالتی - برگی، بهترین کار، مطالعه یا کسب اطلاعات درباره محصولات ذکر شده است. همچنین بهتر است قیمت گچبرگ کناف سقف کاذب پالتی - برگی را بررسی کرده و سپس برای خرید تصمیم بگیرید. 

مشاوره خرید گچبرگ کناف سقف کاذب: پالتی - برگی

قبل از هر تصمیم عجولانه‌ای در خرید انواع کناف سقف کاذب و گچبرگ‌های آن بهتر است، مشاوره دریافت کنید. مشاورین ما می‌توانند بهترین اطلاعات را در مورد گچبرگ کناف سقف کاذب پالتی - برگی در اختیار شما قرار دهند. همچنین مشاورین ما قادر هستند بهترین گزینه را با توجه به شرایط و محیط شما، پیشنهاد دهند. 


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی