تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

دامپا آلومینیومی ای پلاس

کمی صبر کنید...

معرفی دامپا آلومینیومی

احتمالاً زمانی که سخنی از سقف کاذب به میان می‌آید، تصویر کناف سقف کاذب در ذهن شما مجسم می‌شود. کناف سقف کاذب تنها نوعی از سقف‌های کاذب محسوب می‌شود و تنوع این سقف‌ها بسیار بالا است. تایل‌های آلومینیومی معمولاً یکی از رایج‌ترین تایل‌هایی هستند که برای سقف مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس عمده تایل‌های آلومینیومی از ورق آلومینیوم ساخته شده و رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال به همراه نمد در پشت آن استفاده شده است. 

این رنگ‌های آنتی باکتریال باعث می‌شود تا تایل‌های سقفی به هیچ عنوان باکتری و ویروس را در درزهای خود جذب نکنند. از این قابلیت می‌توان به طور ویژه در بیمارستان‌ها و مکان‌های درمانی، استفاده کرد. در این تایل‌ها و سایر تایل‌های آلومینیومی، برای ایجاد خاصیت ضد رطوبت، از اکسید منیزیم استفاده می‌شود. یکی از تایل‌های سقفی که از دسته تایل آلومینیومی محسوب می‌شود، تایل دامپا آلومینیومی است. دامپا، یکی از قدیمی‌ترین سقف‌های کاذب محسوب می‌شود. دامپا آلومینیومی با ورق 6 دهم باعرض 10، 12 و 15 سانتی‌متری به صورت سفارشی تولید می‌گردد.

 مشخصات و کاربردها

 دامپا آلومینیومی، در سال ۱۹۵۰ میلادی در دانمارک، توسط مهندسی به نام فیشر طراحی و تولید شد. پس از تولید این تایل آلومینیومی، طراحان و مهندسین، توجه زیادی به این تایل‌ها نشان دادند. این تایل یکی از تایل‌های آکوستیک محسوب می‌شود. ابعاد دامپا معمولاً ۳۰ در ۳۰، ۶۰ در ۶۰ و ۶۰ در ۱۲۰ سانتی متر است. ابعاد به مساحت سقف محیط، بستگی دارد. به طور کلی تایل‌های آلومینیومی یا دامپا آلومینیومی به صورت بدون پانچ، وسط پانچ و تمام پانچ تولید می‌شوند. همچنین علاوه بر این طرح‌ها، می‌توان شاهد مدل‌های دیگری مانند مدل ساده، نمایان و پنهان نیز بود. در نصب این مدل‌ها از یک سازه استفاده می‌شود. البته سازه استفاده شده در مدل پنهان ساختار متفاوتی دارد.

  •  می‌توانید دامپا آلومینیومی را در رنگ دلخواه سفارش دهید. تولید هر یک از طرح‌های این تایل آلومینیومی صرفاً برای تنوع طرح نبوده و هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند.
  •  دامپا آلومینیومی می‌تواند یک تایل مقاوم در برابر رطوبت و همچنین حریق محسوب شود. در نتیجه می‌توان از آن در مکان‌هایی که امکان اشتعال در آنها وجود دارد، استفاده کرد. همچنین اگر در محیطی با آب و هوای شرجی قرار دارید، استفاده از دامپا آلومینیومی و سایر انواع تایل‌های آلومینیومی بهترین گزینه محسوب می‌شود.
  •  دامپا آلومینیومی وزن بسیار کمی دارد و از جمله تایل‌های سبک محسوب می‌شود. در صورت بروز زلزله خسارت‌های ناشی از این تایل بسیار کم است. عمر و ماندگاری دامپا آلومینیومی بسیار طولانی بوده و تنوع رنگ بسیار بالایی دارد. سرعت نصب این تایل آلومینیومی بسیار بالا است.
  •  بیشترین کاربرد دامپا آلومینیومی، می‌تواند برای مراکز ایستگاهی، ترمینال‌ها، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها و همچنین اتاق‌های عمل و بیمارستان‌ها باشد.

 خرید دامپا آلومینیومی

 قبل از خرید دامپا آلومینیومی بهتر است تمامی اطلاعات و ویژگی‌های مربوط به آن را مطالعه کنید. پس از کسب اطلاعات کامل درباره دامپا آلومینیومی و انواع تایل آلومینیومی، می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. برای استعلام قیمت دامپا آلومینیومی می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کرده یا کارشناسان فروش دامپا آلومینیومی ارتباط بگیرید. توجه داشته باشید که علاوه بر دامپا آلومینیومی می‌توانید تایل گریلیوم آلومینیومی و همچنین آکوا پنل را نیز تهیه کنید.

 مشاوره خرید دامپا آلومینیومی

 در خرید دامپا آلومینیومی، کسب اطلاعات کامل درباره آن ضروری است. پس از کسب اطلاعات می‌توان با مشاوره‌ی خرید دامپا آلومینیومی، بهترین خرید را تجربه کرد. مشاورین ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز می‌باشند.

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی