تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

پنل گچی سقف کاذب

کمی صبر کنید...

کناف سقف کاذب

نام کناف، برای بسیاری از افراد نامی آشنا است و مسلماً شما نیز با کناف آشنایی دارید. کناف سقف کاذب یکی از محبوب‌ترین انواع سقف کاذب در عرصه دکوراسیون داخلی محسوب شده و طرف‌داران بسیاری دارد. احتمالاً شما نیز علاقه‌مند به اجرای این سقف کاذب هستید و به همین دلیل به صفحه این محصول، مراجعه کرده‌اید. با استفاده از کناف سقف کاذب می‌توان بهترین و مقاوم‌ترین سقف را برای ساختمان ایجاد کرد. جذابیت بصری کناف، مسئله‌ای است که نیاز به توضیح اضافی ندارد و این جذابیت، برای همه روشن است. با استفاده از این سقف کاذب، می‌توان تأسیسات ساختمانی را که دارای جلوه نامطلوبی هستند، پوشاند. 

طرح‌های مختلف و متنوعی با کناف سقف کاذب قابل اجرا می‌باشد. شما می‌توانید طرح دلخواه خود را این مصالح به اجرا در آورید. کناف سقف کاذب، می‌تواند دارای روکش‌های مخصوصی باشد. این روکش‌های مخصوص کاغذ کرافت نام دارند. این کاغذ، می‌تواند ویژگی منحصر به فردی به کناف بدهد. به عنوان مثال کاغذ کرافت صورتی، یک کاغذ مقاوم در برابر حریق است و اگر یک کناف سقف کاذب با کاغذ کرافت صورتی مشاهده کنید، می‌توانید اطمینان یابید که یک کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم دربرابر حریق است. کناف سقف کاذب، تحولی مدرن در عرصه دکوراسیون داخلی محسوب شده و سال‌های سال است که پیشرفته‌تر می‌شود. 

مشخصات و کاربردها

کناف سقف کاذب، از جنس گچ و آب تشکیل شده و می‌تواند برای مکان‌های مختلفی از جمله منازل مسکونی، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز تجاری و اداری مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که کناف مورد نظر دارای خاصیت ضد رطوبت باشد، می‌توان از آن برای سرویس‌های بهداشتی و حمام نیز استفاده کرد. به این نوع کناف، کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت گفته می شود. همچنین می‌توان اشاره کرد که اگر کناف دارای خاصیت مقاوم در برابر حریق باشد، می‌توان از آن برای آشپزخانه‌های خانگی و صنعتی استفاده کرد.

کناف سقف کاذب، می‌تواند ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و یک گزینه مناسب برای مکان‌های مختلف است. در صورت استفاده از کناف، امکان دسترسی به فضای پشت وجود دارد. نصب این مصالح سریع و راحت صورت می‌گیرد و نیازی به تجمع گروه‌های متعدد کارگری ندارد. محصول مورد نظر ضایعات چندانی به جای نگذاشته و در هنگام نصب آسیبی به اجزای ساختمان وارد نخواهد شد. کناف سقف کاذب یا سقف کاذب کناف، محصولی مدرن، ماندگار و دارای عمر مفید طولانی می‌باشد. 

خرید کناف سقف کاذب

برای خرید کناف سقف کاذب باید مشخصات هر یک از محصولات آن را مطالعه کرده و همچنین فضای مورد نظر خود را از نظر در معرض حریق یا رطوبت بودن ارزیابی کنید. اطلاع از قیمت کناف سقف کاذب نیز در همین بخش ممکن است. 

مشاوره خرید کناف سقف کاذب

اگر برای انتخاب کناف سقف کاذب، اطلاعات کفایت نکرد، بهتر است اخذ مشاوره از مشاورین مجرب ما را امتحان کنید. مشاورین ما می‌توانند با ارزیابی فضای مورد نظر شما، بهترین کناف سقف کاذب را پیشنهاد دهند. همچنین این مشاورین می‌توانند متراژ محل مورد نظر را ارزیابی کرده و مقدار کناف مورد نیاز را برای شما تخمین بزنند.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دسته‌بندی