تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

صفحات روکشدار گچی ای پلاس

کمی صبر کنید...

معرفی گچبرگ و سازه

از قیمت گچبرگ و پنل گچی اطلاع دارید؟ کناف سقف نامی آشنا برای بسیاری از افراد است و مسلماً شما نیز با کناف آشنایی دارید. سقف کاذب کناف یکی از محبوب‌ترین سقف‌های کاذب در عرصه دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود و طرف‌داران زیادی دارد. احتمالاً شما نیز علاقه‌مند به اجرای این سقف هستید و به همین دلیل به این صفحه مراجعه کرده‌اید. با استفاده از سقف کاذب کناف می‌توان بهترین و مقاوم‌ترین سقف را ایجاد کرد. جذابیت بصری کناف، مسئله‌ای است که نیاز به توضیح اضافی نداشته و برای همه روشن است. پیدا کردن کناف کار سقف اقدامی جدی و مهم در خرید سقف کاذب کناف و اجرای کناف سقف است.

با استفاده از کناف، می‌توان تأسیسات ساختمانی را که جلوه بدی ایجاد می‌کنند، پوشاند. طرح‌های مختلف و متنوعی با سقف کاذب کناف قابل اجرا می‌باشد. به طور کلی سه نوع سقف کاذب کناف در دسترس است. این سه نوع شامل سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق، سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت و سقف کاذب ساده با گچبرگ معمولی می‌باشد. هر یک از این موارد ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. 

مشخصات و کاربردها

سقف کاذب کناف عمدتاً از گچ ساخته شده و می‌تواند با توجه ساختار و متریال‌هایی که در آن استفاده شده، کاربردهای مختلفی داشته باشد. به‌عنوان‌مثال سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر حریق، به رنگ صورتی است. به طور کلی گچ برگ‌هایی که مقاومت بالایی در برابر حریق دارند، صورتی هستند. این سقف کاذب کناف، مناسب برای سقف آشپزخانه، کاور تیر و ستون و فضاهای در معرض حریق است. سقف کاذب ساده با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت، سبز رنگ است و برای فضاهایی مثل سرویس بهداشتی و فضاهایی که از رطوبت بالایی برخوردار هستند، مناسب است. 

پانل گچی با گچبرگ معمولی، سفید بوده و می‌توان از آن برای سقف پذیرایی، سالن، اتاق خواب و سایر فضاهای خشک استفاده کرد. هر سه نوع پنل گچی ذکر شده، دارای مزایایی مشخص هستند. از جمله مزایای این سقف‌های کاذب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. سبک بودن

2. نصب آسان

3. تعویض و تعمیر بی دردسر

4. امکان دسترسی به فضای پشت سقف

5. مقرون به صرفه و اقتصادی

6. امکان اجرای نور پردازی به صورت توکار و روکار

7. با دوام و مقاوم

گچبرگ و پانل گچی

خرید گچبرگ و پانل گچی

قبل از خرید هر یک از انواع سقف کاذب کناف و پنل گچی، اطلاعاتی کاملی درباره آن‌ها کسب کنید. قیمت هر یک از محصولات در صفحه مربوطه، ذکر شده و شما می‌توانید پس از مشاهده قیمت‌ها تصمیم بگیرید. توجه داشته باشید که برای نصب و اجرای سقف تایل کناف، نیاز به اجزای زیر سازی یا سازه تایل‌ها وجود دارد. بهتر است به صورت یک جا این قطعات را با کناف مورد نظر خود خریداری کنید. 

مشاوره خرید و قیمت سقف کاذب کناف

اگر پس از مطالعه اطلاعات نیز ابهام داشته و به یک راهنمای خرید نیاز داشتید، می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. مشاورین ما با توجه به موقعیت مکانی و سقف فضای مورد نظر شما، بهترین راهنمایی و مشاوره را در اختیار شما قرار می‌دهند. 

انواع پنل گچی موجود در ای جی وی

 یکی از مدرن‌ترین مصالح موجود سقف کاذب محسوب می‌شود که در عرصه دکوراسیون نقش بسیار مهمی دارد. از جمله محصولات سقف کاذب موجود می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد. در ادامه پرطرفدارترین سقف‌های کاذب را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 سقف کاذب کناف

 سقف کاذب کناف به صورت پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچ برگ‌های مقاوم در برابر حریق یا رطوبت یا پکیج کامل سقف کاذب ساده با گچ برگ معمولی به فروش می‌رسد. این دسته از کناف‌ها با توجه به ساختار و خاصیت خود، در رنگ‌های صورتی، سبز و سفید موجود هستند. در پکیج مذکور کلیه ملزومات و متعلقات نصب این نوع سقف کاذب موجود است.

دیوار کاذب کناف

 دیوار کاذب کناف در انواع مختلف برای پارتیشن بندی داخلی، تجاری، اداری، مسکونی و فضاهای مختلف مناسب است. از انواع مختلف دیوار کاذب کناف می‌توان به دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر حریق کناف با عایق پشم سنگ اشاره کرد. همچنین از دیگر انواع این دیوار، دیوار کاذب دو طرفه تک پنل ضد حریق و رطوبت اکسید منیزیم و دیوار کاذب دو طرفه تک پنل مقاوم در برابر رطوبت کناف با عایق پشم سنگ می‌باشد. 

دیوار کاذب دو طرفه تک پنل ساده کناف با عایق پشم سنگ نیز از انواع دیگر این محصول می‌باشد که قیمت مناسب‌تری دارد. دیوار کاذبی که دارای اکسید منیزیم است، می‌تواند برای تمامی اقلیم‌های کشور ایران مناسب بوده و برای تمامی آب و هواها مورد استفاده قرار بگیرد.

اتصالات زیر سازی

 سازه گچبرگ و اتصالات زیرسازی

 جهت نصب کناف سقف کاذب و کلیه انواع سقف‌های کاذب کناف می‌توان از سازه‌ها و اتصالات زیرسازی زیر استفاده کرد.

 پیچ کله شیپوری سه و نیم سانت

 پیچ کله شیپوری سه و نیم سانت مخصوص نصب پانل کناف سقف کاذب بوده و بسیار با کیفیت است. رنگ این پیچ سیاه بوده و به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند. به طور کلی می‌توان گفت تنها پیچی که در صفحات گچی استفاده می‌شود، همین پیچ کله شیپوری است.

 پیچ کله شیپوری دو و نیم سانت

 این پیچ نیز مخصوص نصب پانل کناف سقف کاذب بوده و مناسب صفحات گچی است. با استفاده از این پیچ‌ها می‌توان صفحات گچی را به سازه‌های اصلی نصب نمود. رنگ این پیچ سیاه بوده و دچار زنگ زدگی نمی‌شود.

 نوار درزگیر یا تیپ صفحات کناف سقف کاذب

 نوار درزگیر محل برخورد کناف یا همان صفحات گچی روکش‌دار را در جهت طولی و عرضی با بتونه مخصوص می‌پوشاند. با استفاده از این نوار درزگیر می‌توان سطحی کاملاً صاف در محل برخوردها ایجاد کرد.

 میخ و چاشنی پنل گچی

میخ و چاشنی مخصوص نصب زیرسازی فرعی بوده و سازه اچ تی نود را به سقف وصل می‌کند. برای استفاده از این میخ و چاشنی باید از تفنگ مخصوص استفاده شود.

ست کامل آویز رکابی یا نانیوس

یک قطعه زیرسازی استاندار کناف بوده و تنها آویز استاندارد کناف سقف کاذب محسوب می‌شود.

سازه فرعی کلیپس

 سازه یا قطعه کلیپس مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، دکوراتیو و باکس معمولی است. قطعه مورد نظر، سازه‌های اصلی را به یکدیگر متصل می‌کند.

سازه فرعی اچ تی نود

با استفاده از این سازه می‌توان عملیات زیرسازی را به بهترین شکل انجام داد. این قطعه رابط سازه یو ۳۶ با سقف اصلی است.

سازه فرعی براکت گچ برگ

این قطعه را می‌توان هم برای سقف و هم برای دیوار استفاده کرد. در بیشتر موارد از این سازه در صورتی استفاده می‌شود که ارتفاع آویز از سقف کمتر از ۵ سانتی متر باشد.

سازه فرعی اتصال طولی

این سازه در انتهای سازه اف ۴۷ کاربرد داشته و می‌تواند دو سازه اف ۴۷ را به یکدیگر متصل کند.

سازه اصلی ال ۲۵

 با استفاده از این سازه دور تا دور سقف در منتها الیه برخورد سقف با دیوار پوشش داده می‌شود. وظیفه اصلی این سازه تراز کردن سقف با دیوار است. از سازه ال ۲۵ در جهت افقی استفاده می‌شود.

سازه اصلی یو ۳۶

 این قطع مناسب زیرسازی انواع سقف کاذب، دکوراتیو و باکس معمولی بوده و سازه اف ۴۷ به آن نصب می‌شود.

 سازه اصلی اف ۴۷ گچبرگ

 انواع گچ برگ کناف سقف کاذب به سازه اصلی اف ۴۷ نصب می‌شود. وظیفه اصلی سازه مورد نظر تثبیت گچ برگ‌ها بوده و می‌تواند در دو جهت طولی و عرضی مورد استفاده قرار بگیرد.

پانل گچی

 گچ برگ کناف سقف کاذب پالتی یا برگی

 این دسته از کناف‌های سقف کاذب یا گچ برگ‌ها می‌توانند در برابر رطوبت یا حریق یا هر دو مقاوم بوده و یا به صورت ساده عرضه شوند.

آکوا پنل

آکوا پنل از جمله سقف‌های کاذب محسوب شده و در دو نوع آکوا پنل ساده دو طرف مش و آکوا پنل طرح چوب موجود است. همچنین سازه آکوا پنل نیز قابل تهیه می‌باشد. 

پشم سنگ

پشم سنگ‌ها از جمله ملزومات بسیاری از سقف‌های کاذب بوده و می‌توانند عایق صدای مناسبی باشند. پشم سنگ‌ها در انواع مختلفی از جمله رولی، پتویی، تخته‌ای و فله‌ای موجود می‌باشند. 

ترمووود

ترموود نوعی از سقف‌های کاذب یا انواع دیوار کاذب محسوب شده و می‌تواند نمای بسیار جذابی به دکوراسیون اعطا کند. ترموود به صورت ترمووال یا همان دیوار پوش عرضه می‌شود. این ترمووال‌ها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند و در رنگ‌های مختلفی نیز عرضه شوند. 

 لیست قیمت کامل پانل گچی

 داشتن یک لیست قیمت کامل و به روز می‌تواند در زمینه خرید پنل گچی کمک بزرگی به شما کند. شما می‌توانید این لیست قیمت کامل و به روز را از مطمئن‌ترین مرجع موجود تهیه کرده و به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. با توجه به این مسئله به شما پیشنهاد می‌شود جهت استعلام بهترین قیمت سقف کاذب و خرید مستقیم از کارخانه و همچنین داشتن خرید از بزرگ‌ترین تولید کننده سقف کاذب در ایران محصولات مرتبط با سقف‌های کاذب را در فروشگاه آنلاین AJV مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

 خرید عمده گچبرگ و سازه تایل‌ها

 در صورتی که قصد دارید بدون واسطه سقف کاذب را تهیه کنید می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. امکان خرید بدون واسطه انواع سقف کاذب و سازه‌های زیرسازی و اتصالات آن و همچنین دیوار پیش ساخته برای شما فراهم شده است. شما می‌توانید جهت دریافت لیست قیمت و هماهنگی‌های لازم برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پنل گچی  و نورپردازی

پنل گچی چیست؟

پنل گچی یک نوع پنل ساختمانی است که از مواد گچی ساخته می‌شود. این پنل‌ها در بسیاری از موارد استفاده می‌شوند، از جمله در ساختمان‌ها، خانه‌ها و ساختمان‌های تجاری. پنل گچی می‌تواند به صورت مستقیم یا به صورت تری دی (Tri-Di) ساخته شود. در مورد پنل تری دی، یک لایه گچی در دو جهت مختلف به یکدیگر چسبیده می‌شود. این نوع پنل به دلیل استحکام بیشتری انتخاب می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم پنل گچی این است که می‌تواند در برابر رطوبت مقاوم باشد. برای مثال، پانل‌های گچی ضد رطوبت (MR) در برابر رطوبت مقاوم بالایی دارند و در مکان‌هایی که رطوبت وجود داشته باشد، مانند شهرهای مرطوب و یا مکان‌های مرطوب در خانه مانند سرویس‌های بهداشتی و یا آشپرخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به اینکه پنل گچی یک ماده سبک و قابل استفاده است، اجرای دیوار با استفاده از این ماده می‌تواند به کاهش بار سازه و افزایش سرعت ساخت و ساز منجر شود.

بررسی پانل گچی و مزایای آن

پانل گچی یک ماده سبک و ارزان برای ساخت دیوارها است که از مواد گچی ساخته شده است. این ماده به دلیل سبکی که دارد، برای اجرای دیوارهای سبک و سریع استفاده می‌شود. برای ساخت یک دیوار گچی، ابزارهای مختلفی مانند تراز، نخ ریسمان، ماله، رنده، اره چوب بر، چکش لاستیکی، شیارزن، شاخک های اتصال، نوارهای درزگیر و لرزه گیر، همزن مکانیکی ویژه آماده سازی ملات و چسب مخصوص دیوار گچی استفاده می‌شود.
پانل گچی بعد از اجرا قابلیت رنگ آمیزی را دارند و در صورتی که بعد از نصب بر روی آن نورپردازی کنید، محصول نهایی بسیار زیباتر و شکیل تر خواهد بود. نورپردازی کمک میکند تا حالت سه بعدی طرح بیشتر نمایان شود. پانل گچی دارای مزایای زیر است.

خرید پنل‌های گچیدسترسی سریع

پانل گچی به دلیل اینکه به صورت صفحاتی بزرگ طراحی می شوند، نصب آسانی دارند. علاوه بر این، برای نصب آن‌ها از ابزارهای ساده تری (میخ، تیغ کاتر، چسب و مته) استفاده می شود.
عایق صدا

پانل گچی دارای قابلیت عایق صدا هستند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از شر سر و صدا های مزاحم خلاص شوید. همچنین آن‌ها مانند یک سد در برابر آلودگی های صوتی عمل می کنند، مانع ورود و خروج صدا ها می شوند.
تنوع بی نظیر

پانل گچی از تنوع بسیار زیادی در طرح، رنگ و مدل برخوردارند. این ویژگی باعث شده است برای هر سلیقه ای، گزینه مناسبی وجود داشته باشد. همچنین می توان به خوبی ان ها را با دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ و ست کرد.

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

جهت خرید عمده‌ی انواع سقف کاذب با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید

تماس با واحد فنی و مهندسی