تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تلفن های مستقیم فروش : 26918043 - 26918047 - 22739791 - 91693121-021

تایل گریلیوم آلومینیومی ای پلاس

کمی صبر کنید...

معرفی تایل گریلیوم آلومینیومی

سقف‌های کاذب، پوششی برای سقف‌های اصلی ساختمان محسوب می‌شوند و می‌توانند به زیباسازی فضای داخلی خانه کمک کنند. البته تنها کاربرد این سقف‌ها برای فضای داخلی خانه نبوده و می‌توان از آنها برای مکان‌های مختلفی استفاده کرد. کناف سقف کاذب، رایج‌ترین انواع سقف کاذب محسوب می‌شود؛ ولی تایل‌های آلومینیومی یا سقف کاذب آلومینیومی نیز یکی از دیگر سقف‌های کاذب محبوب هستند. تایل‌های آلومینیومی با توجه به جنسی که دارند، می‌توانند ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به فردی داشته باشند. ماهیت ساختار تایل‌های آلومینیومی از ورق آلومینیوم، رنگ پودری الکترواستاتیک و آنتی باکتریال ساخته شده و یک نمد در پشت آن قرار دارد. همچنین اکسید منیزیم استفاده شده در این تایل، می‌تواند خاصیت ضد رطوبتی ایجاد کند. 

آنتی باکتریال بودن یک تایل آلومینیومی یا یک تایل سقفی می‌تواند ویژگی منحصر به فردی محسوب شود. همچنین از دیگر ویژگی‌های قابل توجه تایل‌های سقفی، ضد رطوبت و ضد حریق بودن آنها است. به طور کلی تایل‌های آلومینیومی و انواع مختلف آنها، مقاومت بالایی در برابر حریق و رطوبت دارند و به هیچ عنوان زنگ نمی‌زنند. با توجه به این مسئله اگر در آب و هوای شرجی زندگی می‌کنید، بهترین گزینه برای سقف ساختمان شما، تایل آلومینیومی محسوب می‌شود. یکی از تایل‌های آلومینیومی تایل گریلیوم آلومینیومی است.

 مشخصات و کاربردها

 با توجه به اینکه تایل گریلیوم آلومینیومی دسته‌ای از تایل‌های آلومینیومی محسوب می‌شود، در ابعاد ۳۰ در ۳۰، ۶۰ در ۶۰ و ۶۰ در ۱۲۰ تولید شده و اندازه این تایل‌ها نیز بستگی به بزرگی و کوچکی مساحت سقف مد نظر شما دارد. تایل‌های مورد نظر به صورت بدون پانچ، وسط پانچ و تمام پانچ تولید شده و علاوه بر آن در مدل‌های ساده، نمایان و پنهان نیز تولید می‌گردند. در نصب مدل‌های ساده و نمایان از یک مدل سازه استفاده شده و در مدل پنهان به طور کلی سازه، ساختار متفاوتی دارد.این محصول را می‌توانید با  ابعاد چشمه های 8، 10، 15 و 20 سانتی‌متری سفارش دهید.

سفارش تایل گریلیوم آلومینیومی

 می‌توانید تایل گریلیوم آلومینیومی را در رنگ دلخواه خود سفارش دهید. اگر به دنبال یک تایل آنتی باکتریال هستید، تایل گریلیوم آلومینیومی نیز می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد. تایل‌های آنتی باکتریال، می‌توانند در بسیاری از فضاهای درمانی از جمله اتاق عمل، آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. تایل گریلیوم آلومینیومی یک تایل ضد رطوبت است و در نتیجه قابل شستشو محسوب می‌شود. علاوه بر آنتی باکتریال بودن، قابلیت شستشو نیز می‌تواند به پاکیزه بودن آن کمک کند. 

در بسیاری از فضاها و درزهای سقف، امکان تجمع ویروس و باکتری وجود دارد. به همین دلیل در محیط‌هایی بسیار حساس، مانند بیمارستان‌ها و اتاق عمل، وجود ویروس و باکتری بسیار خطرناک است. با توجه به این مسئله بهتر است از تایل گریلیوم آلومینیومی استفاده شود. امکان استفاده از تایل گریلیوم آلومینیومی در ترمینال‌ها، مراکز ایستگاهی، فرودگاه‌ها، پایانه‌های مسافربری و موارد این چنینی وجود دارد‌.

 خرید تایل گریلیوم آلومینیومی

 قبل از خرید تایل گریلیوم آلومینیومی و استعلام قیمت آن، بهتر است اطلاعات دقیقی درباره محیطی که قصد دارید برای آن تایل خریداری کنید کسب نمایید. اگر محیط مورد نظر شما دارای آب و هوایی شرجی است، همچنین احتمال آتش سوزی در آن وجود دارد و علاوه بر آن اگر نیاز به یک تایل آنتی باکتریال، قابل شستشو و آکوستیک دارید، بهترین گزینه خرید تایل گریلیوم آلومینیومی است. تایل گریلیوم آلومینیومی و موارد مشابه آن از جمله دامپای آلومنیومی و آکوا پنل باید از مراکز فروش معتبر تایل آلومینیومی خریداری شوند.

انواع تایل گریلیوم آلومینیومی

تایل گریلیوم آلومینیومی 60در60 سقف کاذب 49 چشمه

تایل گریلیوم آلومینیومی 60در60 سقف کاذب 36 چشمه

تایل گریلیوم آلومینیومی 60در60 سقف کاذب16 چشمه

تایل گریلیوم آلومینیومی 60در60 سقف کاذب 9 چشمه

 مشاوره خرید تایل گریلیوم آلومینیومی

 پس از کسب اطلاعات درباره تایل گریلیوم آلومینیومی و ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توانید مشاوره خرید تایل گریلیوم آلومینیومی را دریافت کرده و با خیال راحت خرید کنید.

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

 

دسته‌بندی