شرکت ای جی وی نیز مثل بسیاری از شرکت‌های دیگر اقدام به تولید متریال‌ها و محصولات از پیش ساخته کرده است اما محصول جدیدی به نام کمپ‌های اقامتی پیش ساخته تولید کرده‌اند که هیچ یک از تولید کننده‌ها مشابه آن را ندارند. این محصول مثل سقف کاذب  پیش ساخته در کنار مزیت‌های دیگر سرعت اجرای کار را بالا می‌برد. 

برای ساخت این محصول از سازه‌های مختلف استفاده می‌شوند که هر یک شکل، اندازه و ضخامت خاصی دارند. در ادامه به بررسی ضخامت دیوارهای داخلی و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس پرداخته‌ایم پس با ما همراه باشید.

کمپ اقامتی پیش ساخته چیست و چه تفاوتی با کانکس دارد؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که کمپ اقامتی پیش ساخته در واقع همان کانکس است در حالی که چنین نیست و تفاوت‌های بسیار زیادی با هم دارند. کانکس‌ها نوعی اتاقک هستند که با استفاده از دامپا تولید می‌شوند و بجز درب ورودی، پنجره و سیستم برق کشی محدود، امکاناتی ندارد، این در حالیست که کمپ‌های اقامتی پیش ساخته تمامی امکانات مورد نیاز یک زندگی را دارند. مساحت کمپ اقامتی پیش ساخته ای جی وی با کانکس متفاوت است.

کمپ‌ها را با استفاده از متریال‌های مختلفی تولید می‌کنند که به عنوان یک مکان موقت برای زندگی از ضخامت خوبی نیز برخوردار هستند. از سری متریال‌های مورد استفاده برای ساخت آنها می‌توان به صفحات مسلح سیمانی و چوب فرآوری شده ترمو اشاره کرد.

انواع کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای جی وی

شرکت ای جی وی تمامی محصولات خود را با توجه به نیاز مشتریان به تولید می‌رساند در نتیجه هر محصول را با تنوع بالا به بازار ارائه می‌کند، حتی در خصوص کمپ‌های اقامتی پیش ساخته نیز این موضوع را مد نظر قرار داده و انواع مختلفی از آن را طراحی و به بازار عرضه کرده است:

  1. کمپ پیش ساخته 12 متری مفید (سینگل)
  2. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (تویین)
  3. کمپ پیش ساخته 21 متری مفید (دبل)
  4. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (3 بدروم)
  5. کمپ پیش ساخته 27 متری مفید (4  بدورم)
  6. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (تویین سینگل)
  7. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (سینگل جکوزی دار)
  8. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (تویین جکوزی دار)
  9. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (3 بدروم جکوزی دار)

با توجه به اینکه متراژ هر یک از کمپ‌ها مشخص است اما نیاز است تا توضیح کلی راجع به نامگذاری آنها داشته باشیم. کمپ‌های سینگل تنها مناسب یک نفر هستند. کمپ‌های تویین را برای زوجین با یک تخت دو نفره طراحی کرده‌اند. کمپ‌های اقامتی پیش ساخته A+ از نوع دبل برای دو نفر با دو تخت مجزا طراحی شده است. نوع 3 بدورم و 4 بدورم به ترتیب برای 3 و چهار نفر به صورت مجزا تولیده شده است. نوع تویین سینگل برای کسانی که یک زوج و یک فرزند دارند مناسب است و اما کمپ‌های جکوزی دار که دقیقاً شرایط کمپ‌های قبلی را دارند با این تفاوت که از یک جکوزی نیز برخوردار هستند.

نکته: مساحت ذکر شده هر یک از کمپ‌های پیش ساخته APLUS مساحت مفید و قابل استفاده آنهاست، اگر بخواهیم به طور کلی ابعاد آنها را در نظر بگیریم بزرگ‌تر چیزی است که به آن اشاره شده است.

بررسی ضخامت دیوارهای داخلی و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس

پیش از اینکه بخواهیم ضخامت دیوارها را بررسی کنیم لازم است تا متریال‌هایی که برای ساخت آنها به کار برده شده را شرح دهیم، شرکت ای جی وی با دقت، مهارت و خلاقیت بالا اقدام به تولید محصولات می‌کند پس محصولی مثل کمپ‌های اقامتی پیش ساخته را باید به صورت جز به جز مورد بررسی قرار داد. 

متریال‌های مصرفی برای تولید کمپ‌ها

  • برای تولید اسکلت یا سازه این محصولات از فولاد با مقاطع بسته یا همان باکس استفاده می‌کنند.
  • دیوارهای خارجی یا پیرامونی را در دو طرح مدرن و کلاسیک می‌سازند که در نوع مدرن صفحات مسلح سیمانی و در نوع کلاسیک صفحات مسلح سازه‌ای ASB را به کار می‌برند.
  • دیوارهای داخلی نیز با استفاده از صفحات مسلح سیمانی و چوب فرآوری شده ترمو تولید می‌شوند.
  • برای تولید دیوارهای سرویس بهداشتی از صفحات مسلح سیمانی و صفحات سنگ مصنوعی استفاده می‌کنند.
  • کف کمپ‌ها با استفاده از پارکت لمینت، سرامیک و چوب مصنوعی ضد آب می‌سازند.
  • برای سقف نیز از صفحات مسلح سیمانی و چوب فرآوری شده ترموود استفاده می‌کنند. بدین منظور ضخامت سقف و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ای پلاس مشخص می‌شود.

ضخامت دیوارهای داخلی کمپ‌ها

دیوارهای داخلی را با در نظر گرفتن هر نوع پوششی که برای آنها به کار برده می‌شود با ضخامت حداقل 10 سانتی متر تولید می‌کنند. اگر در ساخت آنها از صفحات مسلح سیمانی استفاده شود ضخامت این صفحات به 10 میلی متر می‌رسد و چنانچه چوب فرآوری شده ترمو را به کار ببرند 12 میلی متر از ضخامت کل دیوار مربوط به این متریال است.

مشاوره خرید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای جی وی

پس از بررسی ضخامت دیوارهای داخلی و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس اگر برای خرید این محصول اطمینان پیدا کرده‌اید توصیه می‌شود حتماً پیش از خرید با کارشناسان فروش مجموعه‌ای جی وی تماس بگیرید و استعلام قیمت کنید. به دلیل نوسانی که در بازار وجود دارد هزینه ساخت کمپ‌ها در هر زمان متفاوت است. در صورتی که در این باره سوال یا ابهامی دارید می‌توانید از کارشناسان ما راهنمایی لازم دریافت کنید.

شماره‌های تماس برای خرید و مشاوره رایگان

۰۲۱۲۲۷۳۹۷۹۱
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۳
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۷

کلام آخر

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی شبیه به کانکس هستند با این تفاوت که بسیار پیشرفته‌تر تولید می‌شوند، به شکلی که به راحتی می‌توان در آن زندگی کرد. برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان کمپ‌ها را در تنوع بالا تولید می‌کنند. با بررسی ضخامت دیوارهای داخلی و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس می‌توان فهمید که طراحی و تولید آنها بسیار حرفه‌ای و قابل تحسین است. 

برای انتخاب کمپ بهتر است علاوه بر متراژ به نوع آن نیز توجه داشته باشید چرا که هر یک از آنها با توجه به امکانات و شرایط ویژه‌ای که دارند برای زندگی تعداد مشخصی از افراد مناسب است. شرکت ای جی وی سعی دارد در راستای حفظ محیط زیست قدم بردارد، از همین رو تقریباً تمامی محصولات خود را به شکل قابل بازیافت تولید می‌کند. جالب است بدانید که حتی نام این کمپانی هم مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است.