امروزه در ساختمان سازی به زیبایی در کنار سرعت عمل در کارها، با هم توجه می‌شود، از همین رو مهندسان و طراحان سعی در تولید انواع متفاوتی از سازه‌ها و محصولات از پیش ساخته می‌کنند. از جمله آنها می‌توان به سازه‌های مختلف برای تولید سقف کاذب و سقف کاذب کناف اشاره کرد. 

شرکت ای جی وی علاوه بر متریال‌هایی که تا به حال تولید و به بازار عرضه کرده است اقدام به ساخت محصول بی نظیری دیگر کرده که با نام کمپ‌های اقامتی پیش ساخته شناخته می‌شود. این محصولات در ابعاد و اندازه‌های متفاوت با ضخامت متفاوت در بخش از آن، تولید می‌شوند. برای بررسی ضخامت کف و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس خواندن ادامه مطالب را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست. توجه داشته باشید ضخامت سقف کمپ‌های پیش ساخته نیز اهمیت زیادی دارند و نمی‌توان از این موضوع غافل شد.

محصولی به نام کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته محصولی خلاق و نوآورانه هستند که با استفاده از متریال‌های مختلف و بادوام ساخته می‌شوند. این محصولات در واقع به کانکس‌های قدیمی شباهت دارند با این تفاوت که فول امکانات هستند. امکانات کمپ‌های پیش ساخته‌ای پلاس بسیار زیاد است و شامل مواردی همچون درب ورودی، پنجره، سیستم برق کشی، سینک ظرفشویی، کابینت، تخت، بالکن، جکوزی، باربیکیو و... می‌باشد. بخشی از این امکانات برای تمامی کمپ‌ها قرار داده شده اما در برخی دیگر امکانات ویژه‌تری مثل جکوزی وجود دارد. 

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته و انواع آن

پیش از بررسی ضخامت کف و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس بهتر است با انواع آنها آشنا شویم تا هنگام ثبت سفارش با مشکلی مواجه نشوید.

  1. کمپ پیش ساخته 12 متری مفید (سینگل)
  2. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (تویین)
  3. کمپ پیش ساخته 21 متری مفید (دبل)
  4. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (3 بدروم)
  5. کمپ پیش ساخته 27 متری مفید (4  بدورم)
  6. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (تویین سینگل)
  7. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (سینگل جکوزی دار)
  8. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (تویین جکوزی دار)
  9. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (3 بدروم جکوزی دار)

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس

سینگل

کمپ‌های سینگل برای یک نفر طراحی شده‌اند چرا که ابعاد کوچکی دارند.

تویین

این نوع کمپ‌ها کمی بزرگ‌تر بوده و با تخت دونفره‌ای که دارد مناسب زوجین است.

دبل

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته A+ دبل برای اقامت دو نفر به صورت جداگانه کفایت می‌کند.

بدروم دار

کمپ‌های بدروم دار با توجه به تعداد بدورم مناسب همان تعداد افراد است. 

تویین سینگل

این نوع کمپ برای یک خانواده سه نفره گزینه خوبی است چرا که یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد.

جکوزی دار

و اما کمپ‌های جکوزی دار همان امکانات کمپ‌های قبلی معرفی شده را دارد با توجه به تعداد افراد مشخص شده با این تفاوت که جکوزی نیز دارند و کمی بزرگ‌تر هستند.

لازم به ذکر است که مساحت هر یک از کمپ‌ها در حالت نرمال یا به عبارتی دیگر در حالت مفید اندازه گیری شده است، به طور کلی هر یک از آنها بزرگ‌تر از ابعادی هستند که عنوان شده است.

بررسی ضخامت کف و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس

محصولات ای جی وی از لحاظ کیفیتی در بالاترین حد ممکن هستند از همین رو هر بخش از آن به صورت مهندسی شده و استاندارد طراحی شده است. با بررسی ضخامت کف و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس می‌توان به صحت این موضوع پی برد. کف کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUS به طور کلی 13 سانتی متر ضخامت دارد. لازم به ذکر است که این میزان ضخامت با در نظر گرفتن زیرسازی فولادی آن عنوان شده است. 

متریال‌های مصرفی برای آن با توجه به متغییر بودن فضاها، متفاوت است. به طور مثال برای کف سالن از پارکت لمینت استفاده شده است که علاوه بر زیبایی به راحتی نیز تمیز می‌شود. برای سرویس بهداشتی که شامل حمام و دستشویی می‌باشد سرامیک به کار برده شده چرا که این فضا به شست و شو نیاز دارد و باید از جنسی باشد که اگر در معرض آب یا مواد شوینده قرار بگیرد از بین نرود. کمپ‌هایی که جکوزی دارند کف آنها با استفاده از چوب مصنوعی ضد آب و ضد حشره پوشش داده شده است.

پیش نیازهای لازم برای نصب کمپ‌های اقامتی پیش ساخته +A

این کمپ‌ها قابلیت جابه جایی و قرار دادن در یک محیط مشخص را دارند اما برای اینکه بتوان آن را در محیط مد نظر قرار داد باید به یکسری پیش نیازها توجه داشت که به شرح زیر هستند.

  • پیش از هر چیز باید سطح مد نظر را هموار کرد و یک سطح بتنی مستحکم را به ضخامت 20 سانتی متر برای آن ساخت.
  • در مرحله بعد، از برق، آب و گاز یک انشعاب جداگانه ایجاد کرد.
  • لازم به ذکر است محدوده مد نظر باید فضای کافی برای تردد و دور زدن تریلر، ده تن و جرثقیل را داشته باشد در غیر اینصورت نمی‌توان کمپ را به سطح آماده شده انتقال داد.

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUSE

مشاوره خرید و قیمت کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUSE

همانطور که مشاهده کردید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی تنوع بالا و امکانات مختلفی دارند، از این موضوع می‌توان فهمید که رنج قیمتی آنها نیز گوناگون است در نتیجه امکان اعلام قیمت به صورت ثابت وجود ندارد. در صورتی که نیاز به خرید این محصول را دارید توصیه می‌شود پیش از خرید حتماً راجع به قیمت آن سوال کنید. در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را نیز دریافت کنید.

شماره‌های تماس جهت هماهنگی خرید، مشاوره رایگان و استعلام قیمت

۰۲۱۲۲۷۳۹۷۹۱
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۳
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۷

کلام آخر

کمپ‌های پیش ساخته به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که نیازهای افراد برای زندگی روزمره را تامین می‌کند. این محصولات در ابعاد متنوع با امکانات مختلف به مشتریان عرضه می‌شوند. طراحی آنها به قدری با جزئیات است که هر بخش را با متریال خاص و ضخامت استانداردی تولید کرده‌اند. در بررسی ضخامت کف و متریال مصرفی کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای پلاس این موضوع به وضوح قابل درک است. 

با توجه به اینکه مساحت هر یک از کمپ‌ها با در نظر گرفتن تعداد افراد ساخته شده است پس هنگام ثبت سفارش به این موضوع دقت کنید. این شرکت علاوه بر کیفیت و تنوع سازگاری محصولات خود را با محیط زیست نیز در نظر دارد تا جایی که حتی نام آن مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است. در نظر داشته باشید آشنایی با انواع سازه کمپ‌های اقامتی پیش سخته ای پلاس تاثیر زیادی در نصب آن دارند. در این زمینه اطلاعات خود را افزایش دهید.