تایل مجازی ای پلاس

تایل آسمان مجازی سقف کاذب خورشید و ابر طرح 2

از {{model.count}}

خورشید و ابر 60×60

تایل تصاویر مجازی ازپلکسی گلس تشکیل شده و به علت درج تصاویر با دستگاه فول پرینت رنگی مورد استقبال معماران وطراحان قرار گرفته و درسقف تمام قضاها کاربرد دارد. چاپ تصویر بدون محدویت باعث استقبال طیف گسترده ایی شده است.

تعداد
نوع
125,000
120,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

یکی از تایل‌های خلاقانه ای که در ساختمان سازی به کار برده میشود تایل آسمان مجازی نام دارد. این تایلها همانطور که از نامشان پیداست تداعی کننده آسمان و طبعیت هستند. البته این محصول در طرحهای بسیار متنوعی طراحی و تولید میشود. حتی شما میتوانید تصویر دلخواه خود را به تولید کننده داده و آن را به شکل تایل تحویل بگیرید.

 این محصولات جنس خاصی دارند که در ظاهر شکننده و ظریف است در حالی که بسیار مستحکم و با طول عمر بالاست. از تایل‌های آسمان مجازی میتوان در هر محیطی استفاده کرد. اگر میخواهید راجع به تایل آسمان مجازی سقف کاذب خورشید و ابر بیشتر بدانید پس با ما همراه باشید.

معرفی محصولی به نام تایل آسمان مجازی
Sky View یا تایل آسمان مجازی متفاوت‌ترین نوع تایل در بین تمامی تایلهاست، چرا که از ماده‌ای متفاوت برای تولید آن استفاده می‌کنند که پلکسی گلس نام دارد. این ماده شفاف و شیشه‌ای نور را از خود عبور می‌دهد. در نتیجه تصاویری که روی آن به چاپ می‌رسند را بسیار طبیعی جلوه می‌دهد.

تایل آسمان مجازی سقف کاذب خورشید و ابر و ویژگی‌های آن
از سری ویژگی‌هایی که می‌توان برای تایل آسمان مجازی سقف کاذب خورشید و ابر ذکر کرد عبارتند از:
•در ضخامت 4 میلی متری به بازار عرضه می‌شود.
•برای تولید آن از ماده‌ای به نام پلکسی گلس استفاده می‌کنند. پلکسی گلس بسیار شفاف است و این امکان را فراهم می‌کند تا نور را از خود عبور دهد و تصاویر مختلف نیز روی آن به چاپ برسند.
•این تایل در سایزهای مختلف 60*60، 60*120 و 60*180 به تولید می‌رسد.
•جرو تولیدات داخلی و ایرانی محسوب می‌شود.
•طرح چاپ شده روی این تایل خورشید درخشان با ابرهایی اطراف آن را نشان می‌دهد.

تایل آسمان مجازی چه مزیت‌هایی دارد؟
قطعاً هر محصولی که مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرد مزیت‌های زیادی داشته که توانسته جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. این موضوع راجع به تایل‌های آسمان مجازی نیز صدق می‌کند. از سری مزیت‌هایی که می‌توان برای این محصولات عنوان کرد بدین شرح هستند:
•زیبایی خاصی به محیط می‌دهند.
•قابلیت نورپردازی دارند. به دلیل شفاف بودن جنس آنها می‌توان در پشت سازه نورپردازی ایجاد کرد این در حالیست که سایر تایل‌ها امکان نورپردازی را به محیط می‌دادند.
•وزن سبکی دارند.
•در برابر رطوبت دوام بالایی دارند.
•نصب و نگهداری آنها آسان است.
•تنوع بالایی در طراحی آنها وجود دارد. در یک کلام می‌توان گفت که هیچ محدودیتی در طراحی این محصولات وجود ندارد.

قیمت تایل آسمان مجازی چقدر است؟
از سری سوالات پرتکراری که مشتریان راجع به تایل آسمان مجازی سقف کاذب خورشید و ابر مطرح می‌کنند این است که قیمت این تایل چقدر است؟ در پاسخ به این سوال نمی‌توان رقم دقیق و ثابتی را عنوان کرد چرا که تورم و نوسان ارزی در کشور مانع از تثبیت قیمت‌هاست. بهترین راه برای اطلاع از قمیت، تماس با کارشناسان فروش شرکت ای جی وی و استعلام قیمت است. به یاد داشته باشید که عواملی از جمله کیفیت، نوع تایل، ابعاد و... روی قیمت نهایی تاثیر مستقیم دارند. در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید.



ضخامت:
4 میلیمتر
جنس:
پلکسی گلس
ابعاد:
60 در60 - 60 در120- 60 در180
تولید:
ایران
چاپ:
متنوع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...