صفحات روکشدار گچی ای پلاس

میخ و چاشنی بتن - فولاد

از {{model.count}}

مناسب زیرسازی استاندارد تایل ها و کناف سقف کاذب

تعداد
نوع
0
285,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

معرفی میخ و چاشنی بتن

این روزها استفاده از تایل‌های سقفی و انواع کناف سقف کاذب رایج شده است. انواع تایل سقفی، از جمله تایل گچی تایل دکوراتیو، تایل پی وی سی و یک سری تایل‌های دیگر با استفاده از سازه‌ها و متعلقات مخصوص به دیوار نصب می‌شوند. در اصطلاح به این سازه‌ها و متعلقات، سازه تایل گفته می‌شود. انواع مختلفی از سازه تایل‌ها وجود دارند و وجود هر یک از آنها برای نصب استاندارد تایل ضروری است. 

از انواع سازه تایل می‌توان به سازه کلیک تایل ۶۰ در ۶۰ مشکی (سفارشی)، سازه کلیک تایل ۶۰ در ۶۰ طلایی، سازه کلیک تایل ۶۰ در ۶۰ استیل و همچنین سازه کلیک تایل ۶۰ در ۶۰ سفید اشاره کرد. همچنین فنر استیل آویز و مفتول آویز مفتول ۴ میلیمتر، سازه زیرسازی اچ تی نود، پیچ کله شیپوری سه و نیم سانت و پیچ کله شیپوری دو و نیم سانت از  دیگر سازه‌ تایل‌های انواع تایل سقفی محسوب می‌شوند. به منظور اتصال قطعات تایل و همچنین سطوح بتنی می‌توان از میخ و چاشنی استفاده کرد‌. میخ و چاشنی حتی برای سطوح فلزی و فولادی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

 مشخصات و کاربردها

 معمولاً از میخ و چاشنی بتن برای انواع صفحات، استفاده می‌شود. این میخ و چاشنی یکی از باکیفیت‌ترین میخ و چاشنی‌هایی محسوب می‌شود که در بازار وجود دارد و توانسته توجه بسیار زیادی از افراد را به خود جلب کند. این میخ و چاشنی تولید کشور آلمان بوده و از جنس فولاد ساخته شده است. میخ و چاشنی مورد نظر در بسته‌های ۱۰۰ عددی به فروش می‌رسد و همچنین طول این میخ‌ها دو و نیم، سه و سه و نیم سانت است. میخ و چاشنی مناسب‌ترین ابزار یا متعلقات برای زیرسازی استاندارد تایل‌ها و کناف سقف کاذب محسوب می‌شود.

 معمولاً از میخ و چاشنی مورد نظر برای اتصال ورق فلز به تایل یا بتن استفاده می‌شود. اتصال انواع سازه‌ها در دکوراسیون داخلی و حتی نمای خارجی با استفاده از میخ و چاشنی رد بتن_فولاد امکان‌پذیر است. تفنگ میخکوب میخ و چاشنی را مانند خشاب درون آنها قرار می‌دهد و سپس با فشار دادن شاسی این تفنگ چاشنی منفجر می‌شود. فشار ناشی از چاشنی‌ها باعث می‌شود که میخ به بیرون پرتاب شده و سطح تایل مورد نظر را سوراخ کند. سرعت پرتاب میخ و چاشنی بستگی به نوع تفنگ داشته و با توجه به چاشنی نیز می‌تواند متفاوت باشد. به طور کلی چاشنی‌های قرمز و مشکی قدرت بسیار بالایی داشته و چاشنی‌هایی که به رنگ خاکستری هستند، تقریباً از قدرت کمتری برخوردار می‌باشند. میخ و چاشنی باید همراه واشرهای فولادی استفاده شود تا بتواند بهترین تأثیر را در اتصالات و سازه‌ها بگذارد.

خرید میخ و چاشنی

 برای اینکه بتوانید بهترین میخ و چاشنی را متناسب با کاربرد خود پیدا کنید، باید اطلاعات کاملی درباره آن کسب کنید. پس از آشنایی و کسب اطلاعات درباره میخ و چاشنی و انواع مختلف آن می‌توانید نسبت به خرید اقدام کنید. لازم به ذکر است که علاوه بر میخ و چاشنی شما به سازه تایل‌های دیگری نیز برای نصب تایل نیاز پیدا خواهید کرد.

 مشاوره خرید میخ و چاشنی

 اگر قصد خرید میخ و چاشنی برای نصب تایل و اتصالات مختلف را دارید، بهتر است درباره سایر سازه تایل‌ها نیز اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس برای خرید تصمیم بگیرید. برای تصمیم گیری بهتر در خرید می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

برند:
رد هیت
گارانتی :
دارد
جنس :
فولاد
تولید:
آلمان
طول میخ:
2/5 - 3 - 3/5
نوع :
بتن - فولاد
تعداد دربسته:
100عدد
تعداد درکارتن :
40 بسته
وضعیت کالا :
نو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...