پکیج کامل تایل گچی و متعلقات

پکیج تایل گچی آکوستیک اقتصادی

از {{model.count}}

بدون هزینه ایاب و ذهاب , به همراه سازه،متعلقات زیرسازی نصب واجرت راه اندازی در سه طرح

اقتصادی ترین تایل آکوستیک با جذب صدا تا 60 هرتز - ابعاد 60 در60 در ایران

تعداد
نوع
380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

طراحی‌ها در تمامی عرصه‌ها به خصوص عرصه معماری و ساختمان سازی رو به پیشرفت است، این پیشرفت علاوه بر اینکه کیفیت را به همراه دارد شامل زیبایی و مقرون به صرفه بودن نیز می‌شود. پکیج تایل گچی آکوستیک اقتصادی از جمله محصولاتی است که تمامی ویژگی‌های ذکر شده را در خود دارد. 

از این پکیج برای اجرای سقف کاذب در محیط‌های مختلف استفاده می‌کنند. تفاوتی که این پکیج با سایر پکیج‌های مشابه دارد در این است که تایل‌های آن آکوستیک هستند. تایل‌های آکوستیک این قابلیت را دارند که صدا را به خود جذب کرده و مانع از عبور آن به فضاهای مجاور شوند. در ادامه به معرفی کامل این پکیج پرداخته‌ایم.

تایل آکوستیک چیست؟

تایل آکوستیک نوعی تایل عایق صدا می‌باشد که در محیط‌های خاصی که نسبت به میزان صدا حساس هستند استفاده می‌شود. سالن‌های کنفرانس، استودیوهای ضبط صدا، سینماها و... از جمله این مکان‌ها هستند.

بررسی مشخصات پکیج تایل گچی آکوستیک اقتصادی

زمانی که شما برای خرید یک کالا یا محصول اقدام می‌کنید لازم است تا اطلاعات کاملی اعم از کاربرد و ظاهر آن بدانید تا بتوانید یک خرید مطمئن داشته باشید. پس لازم است از مشخصات پکیج تایل گچی آکوستیک اقتصادی نیز اطلاعات کاملی داشته باشید. این مشخصات بدین شرح هستند:

  • توسط برند ای جی وی طراحی و تولید شده است.
  • با اطمینان می‌توانید آن را ثبت سفارش کنید چرا که از گارانتی برخوردار است.
  • با خرید این پکیج از شرکت ای جی وی خدمات نصب و راه اندازی به شما تعلق می‌گیرد.
  • مدل الماس آکوستیک است.
  • طرح آن به صورت پانچ گرد منظم است. روی تایل‌های پانچ حفره‌هایی یکدست ایجاده شده است که در نوع منظم آن تمامی حفره‌های یک اندازه و با فاصله یکسان از هم قرار دارند.
  • در این پکیج هر نوع متعلقاتی که برای اجرای زیرسازی لازم است وجود دارد. این متعلقات شامل سپری کلیک 3.60، 1.20 و 0.60 به همراه نبشی ال 25، فنر دوبل، آویز مفتول، اچ تی 90، پیچ مخصوص و میخ و چاشنی است.
  • 3 عدد سازه اصلی در این پکیج قرار داده شده است.
  • ابعاد هر یک از تایل‌ها 60*60 سانتی متر است.
  • فروش این پکیج به صورت متر مربع است.
  • این پکیج با تمامی امکانات ذکر شده در سه طرح مختلف وجود دارد.

قیمت و مشاوره خرید پکیج تایل آکوستیک

برای خرید پکیج تایل گچی آکوستیک اقتصادی باید پیش از هر چیز اطلاعات کاملی راجع به آن داشت که این اطلاعات در تیتر قبلی به طور کامل ذکر شد، تنها چیزی که در این میان بحث برانگیز است قیمت آن است. قیمتی که این پکیج دارد با توجه به مواد اولیه و هزینه تولید آن در نظر گرفته می‌شود که به علت نوسانات ارزی ثباتی ندارد. 

در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید بهتر است پیش از ثبت سفارش با واحد فروش مجموعه‌ای جی وی تماس بگیرید تا علاوه بر اعلام قیمت، شما را در خصوص محصول مد نظر خود راهنمایی کنند. توجه داشته باشید که عواملی مثل نوع پکیج، متعلقات موجود در آن، متراژ و... نیز روی این موضوع تاثیر مستقیم دارد.

برند:
ای جی وی
گارانتی :
دارد
نصب وراه اندازی :
دارد
مدل:
الماس آکوستیک
طرح:
پانچ گرد منظم
سازه زیرسازی :
دارد
سازه اصلی :
دارد
وضعیت کالا :
نو
توضیحات:
قیمت برای متراژبالای 50 متراست .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...