صفحات روکشدار گچی ای پلاس

پنل روکش دار گچی (پکیج کامل باسازه وپنل گچی ساده)

از {{model.count}}

قیمت : تماس بگیرید

مناسب سقف پذیرایی، سالن، اتاق خواب و سقف دکوراتیو

تعداد
نوع
280,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

محصولات مرتبط

کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ ساده

اگر به دنبال یک دکوراسیون مدرن و مصالحی بسیار شیک هستید، می‌توانید به کناف سقف کاذب به عنوان یک گزینه مناسب نگاه کنید. امروزه شاهد تنوع بی‌نظیری از مدل‌های کناف سقف کاذب هستیم. کناف را می‌توان برای دیوار و همچنین سقف استفاده کرد. دیوار کاذب کناف نیز مانند کناف سقف کاذب مزایای متعددی دارد. از مزایای مشترک این دو محصول یا مصالح، می‌توان به سبک بودن، نصب سریع و اجرای آسان آن اشاره کرد. کناف را می‌توان حتی در رستوران‌ها و کافه‌های مختلف مورد استفاده قرار داد. به طور کلی محدودیت خاصی برای استفاده از کناف وجود ندارد و حتی تعدادی از کناف‌ها برای یک سری از مکان‌های خاص طراحی شده‌اند. از کناف‌هایی که می‌توان از آنها در مکان‌های خاص استفاده کرد، می‌توان به کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر رطوبت اشاره کرد. این نوع سقف کاذب از کاغذ کرافت سبز رنگ تشکیل شده و هسته اصلی آن گچ است. 

در مکان‌هایی که میزان رطوبت آن بالا است مثل سرویس بهداشتی می‌توان از این محصول یا مصالح استفاده کرد. نوع دیگری از این سقف کاذب، کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ مقاوم در برابر حریق محسوب می‌شود. رنگ این نوع سقف کاذب صورتی بوده و برای آشپزخانه‌های خانگی و صنعتی گزینه بسیار ایده‌آلی محسوب می‌شود. کنار این دو مورد می‌توان به مورد دیگری به نام کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ ساده اشاره کرد. این نوع کناف خاصیت ضد حریق و همچنین ضد رطوبتی نداشته و کاربرد متفاوتی با دو مورد ذکر شده دارد.

 مشخصات و کاربردها

 کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ ساده، به رنگ طوسی بوده و بیشتر برای مکان‌هایی مثل سالن پذیرایی، اتاق خواب و همچنین سقف‌های دکوراتیو مناسب است. این کناف نیز مانند سایر کناف‌ها با استفاده از سازه‌ کناف سقف کاذب و اتصالات زیرسازی نصب می‌شود. کناف مورد نظر وزن سبکی داشته و حمل آن بسیار آسان است. این وزن سبک، می‌تواند مزايای دیگری نیز داشته باشد. 

وزن سبک سقف کاذب مورد نظر باعث می‌شود تا فشار و همچنین بار اضافی به ساختمان و سقف اصلی وارد نشده و اجرای این مصالح به راحتی صورت بگیرد. همچنین با توجه به سبک بودن این محصول می‌توان گفت نیاز به گروه‌های کارگری برای نصب آن وجود ندارد.

 خرید کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ ساده

برای خرید کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ ساده بهتر است اطلاعات کاملی درباره این مصالح تهیه کرده و تفاوت‌های آن را با انواع دیگر بدانید. قیمت کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ ساده می‌تواند شما را در امر تصمیم گیری یاری کند. قیمت این محصول در همین بخش قابل مشاهده است.

 مشاوره خرید کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ ساده

 قبل از خرید بهتر است به توصیه ما توجه کرده و مشاوره خرید کناف سقف کاذب یکپارچه با گچبرگ ساده را دریافت کنید. این مشاوره به شما کمک خواهد کرد که اطلاعات دقیق‌تری در مورد این محصول تهیه کرده و متوجه شوید که آیا این محصول برای مکان مورد نظر شما مناسب است یا خیر. همچنین شما می‌توانید با دریافت مشاوره، با توجه به متراژ سقف محل مورد نظر از این مصالح تهیه کنید.


دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...