چندیست که محصولات پیش ساخته در صنعت ساخت و ساز وارد بازار شده‌اند و توانسته‌اند جایگزین مناسبی برای محصولات و متریال‌های قدیمی شوند. سقف کاذب، سقف کاذب کناف و... از جمله این موارد هستند. مدرن‌ترین و کارآمدترین محصولی که تا به حال شرکت ای جی وی تولید کرده است با نام کمپ‌های اقامتی پیش ساخته شناخته می‌شوند. 

این کمپ‌ها برای آسایش و رفاه افراد طراحی و به بازار عرضه شده‌اند، از همین رو از لحاظ مساحت، متریال و حتی امکانات به کار رفته شده در کمپ‌های اقامتی پیش ساخته در تنوع بالا تولید می‌شوند. برای بررسی مدت زمان تولید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس ادامه مطالب را از دست ندهید.

معرفی کمپ اقامتی پیش ساخته

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته شکل جدیدی از یک خانه تکمیل در ابعاد کوچک‌تر هستند. این محصولات شبیه به کانکس می‌باشند اما ساختار و ظاهر پیشرفته‌تری دارند. برای تولید این محصولات ابتدا از سازه‌های فلزی مثل قوطی استفاده می‌کنند سپس با محصولات دیگر بخش‌های مختلف را تکمیل می‌کنند. این کمپ‌ها که در مساحت گوناگون و با امکانات مختلف اما ضروری تولید می‌شوند کاربردهای خاص خود را دارند. 

از این کمپ‌ها می‌توان به عنوان خوابگاه‌های پیش ساخته، کمپ‌های کارگری، اقامتگاه برای پروژه‌های مهندسی و دولتی و... استفاده کرد. البته می‌توان این محصولات را در باغ‌ها و زمینهای کشاورزی نیز قرار داد و برای تعطیلات آخر هفته مدت زمانی را در آن گذراند.

انواع کمپ اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس

انواع کمپ اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس

شرکت ای جی وی با در نظر گرفتن شرایط مشتریان اقدام به طراحی و تولید انواع متفاوتی از کمپ‌های اقامتی پیش ساخته کرده است. هر یک از آنها با توجه به مساحت و نوع امکاناتی که دارند برای دسته خاصی از افراد مناسب هستند. لیست انواع کمپ‌ها به شرح زیر است:

  1. کمپ پیش ساخته 12 متری مفید (سینگل)
  2. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (تویین)
  3. کمپ پیش ساخته 21 متری مفید (دبل)
  4. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (3 بدروم)
  5. کمپ پیش ساخته 27 متری مفید (4  بدورم)
  6. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (تویین سینگل)
  7. کمپ پیش ساخته 18 متری مفید (سینگل جکوزی دار)
  8. کمپ پیش ساخته 24 متری مفید (تویین جکوزی دار)
  9. کمپ پیش ساخته 30 متری مفید (3 بدروم جکوزی دار)

متریال‌های به کار برده شده برای تولید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای جی وی

همانطور که مشاهده کردید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی در تنوع بالا تولید می‌شوند. آنها به صورت مهندسی شده و استاندارد طراحی شده‌اند پس انتظار می‌رود متریال هر بخش متفاوت با بخش دیگر باشد. نکته جالبی که راجع به متریال‌های استفاده شده در این کمپانی وجود دارد این است که اکثر تولیدات آنها قابل بازیافت یا به عبارتی سازگار با محیط زیست هستند. میزان اهمیت آن‌ها به طبیعت تا جایی است که حتی نام ای جی وی برگرفته و مخفف شده نام یوزپلنگ ایرانی است. متریال‌های استفاده شده برای کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس بدین شرح هستند.

متریال به کار برده شده برای دیوارهای داخلی و دیوارهای خارجی:

صفحات مسلح سیمانی، صفحات مسلح سازه‌ای ABS، چوب فرآوری شده ترمو

متریال به کار برده شده برای سقف و کف:

صفحات مسلح سیمانی، چوب فرآوری شده ترموود، پارکت لمینت

متریال به کار برده شده برای سرویس بهداشتی و جکوزی:

صفحات مسلح سیمانی، صفحات سنگ مصنوعی، سرامیک، چوب مصنوعی ضد آب و حشره

متریال‌های استفاده شده برای تولید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته متنوع هستند. تقریباً همه آنها یکسری ویژگی‌های مشترک دارند که آن هم طول عمر بالا و مقاومت در برابر شرایط جوی و محیطی مثل رطوبت، حرارت، سرما و گرما است.

بررسی مدت زمان تولید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته به طور کلی به دو صورت قابل سفارش و خریداری هستند. در روش اول مشتری می‌تواند به سایت مراجعه کرده، انواع مختلف این محصول را مورد بررسی قرار داده و ثبت سفارش کند. در روش دوم خود مشتری باید نسبت به طراحی کمپ اقدام کند. توجه داشته باشید که این طراحی، بخش‌های مختلفی از جمله نقشه معماری، سازه‌ای، تاسیسات چهارگانه، نمای بیرونی و داخلی را در برمیگیرد.

بررسی مدت زمان تولید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته ‌ای پلاس نشان می‌دهد در صورتی که محصول مد نظر در سایت موجود نباشد یا اینکه طراحی آن توسط خود مشتری صورت بگیرد، حدود 45 روز کاری زمان نیاز است تا کمپ مد نظر تولید و به دست مشتری برسد. چنانچه قصد خرید هر یک از محصولات را دارید توصیه می‌شود استعلام قیمت بگیرید. دلیل این کار نوسان قیمت است. البته مواردی مثل متریال به کار برده شده، مساحت، امکانات و... نیز در این میان بی تاثیر نیستند. 

شماره‌های تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت

۰۲۱۲۲۷۳۹۷۹۱
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۳
۰۲۱۲۶۹۱۸۰۴۷

بررسی مدت زمان تولید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته APLUS چه امکاناتی دارند؟

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته +A به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمام امکانات اولیه و ضروری زندگی را در خود دارند. از سری امکانات موجود در این کمپ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • درب ورودی
  • درب خروج اضطراری
  • درب خواب
  • پلکان ورودی با سه پله
  • روف گاردن با پلکان ورودی
  • حوض آب
  • صندلی تخت راحتی آفتاب گیر
  • باربیکیو جزیره
  • سایبان پارچه‌ای پرتابل
  • گونه گیاهی و درختچه
  • ست تخت یک نفره یا دو نفره و پاتختی و تشک خوش خواب
  • کمد رخت آویز و جا کفشی
  • تلویزیون ال سی دی
  • سیستم کامل لوله کشی آب و فاضلاب شامل شیرآلات، توالت فرنگی، روشویی
  • آشپزخانه مجهز به لوله کشی گاز، دو متر کابینت، سینک و گاز، یخچال هتلی
  • سیستم برق کشی 
  • کلید و پریز
  • سیستم روشنایی
  • برق کشی برای کولر آبی و گازی 
  • مجهز به تعبیه فضایی برای سیستم سرمایشی و گرمایشی (کولر آبی و گازی)

کلام آخر

کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ای جی وی نوع جدیدی از کانکس‌ها هستند که در مساحت‌های مختلف با امکانات متفاوت تولید می‌شوند. در این کمپ‌ها تمام نیازهای یک زندگی وجود دارد. این محصولات در انواع مختلف 12، 18، 21، 24، 27 و 30 متری به بازار عرضه می‌شوند. برای تولید آنها از متریال‌های مختلفی مثل صفحات مسلح سیمانی، صفحات مسلح سازه‌ای ABS، چوب فرآوری شده ترموود، پارکت، سرامیک و... استفاده می‌شود. 

بررسی مدت زمان تولید کمپ‌های اقامتی پیش ساخته‌ ای پلاس بدین صورت است که پس از حدوداً 45 روز کاری می‌توان محصول مد نظر خود را تحویل گرفت. در این کمپ‌ها امکاناتی همچون تخت تک نفره و دو نفره، پاتختی، جاکفشی، گاز، سینک، یخچال هتلی و... وجود دارد. به یاد داشته باشید که پیش از خرید حتماً استعلام قیمت بگیرید. شاید برایتان جالب باشد بدانیدکمپ‌های اقامتی پیش ساخته چگونه حمل می‌شوند.