تایلCNC

تایل مولتی استایل CNC کد 1002

از {{model.count}}

در سه رنگ : سفید - طلایی - نقره ایی

تعداد
نوع
90,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تایل‌ها از سری متریال‌هایی هستند که در ساختمان سازی نقش ویژه‌ای پیدا کرده‌اند و بسیار پرکاربرد شده‌اند. این محصولات از لحاظ جنس، طرح و حتی ابعاد در تنوع بالایی به تولید می‌رسند. یکی از این متریال‌ها، تایل مولتی استایل CNC کد 1002 است. 

این دسته از تایل‌ها تنها برای به کار بردن روی سقف‌های کاذب نیستند و کارایی‌های دیگری مثل استفاده به عنوان پارتیشن نیز دارند. برای اینکه بتوان آنها را در هر محیطی به کار برد در ابعاد متفاوت اقدام به تولید می‌کنند اما در بین تمامی آنها نوع 60*60 به عنوان سایز استاندارد شناخته می‌شود. در ادامه به بررسی این محصول پرداخته‌ایم.

تایل مولتی استایل چیست؟

تایل‌های مولتی استایل نوع جدیدی از تایل هستند که به صورت معرق کاری روی ام دی اف و پی وی سی به بازار عرضه می‌شوند. برای ایجاد طرح روی آنها از دستگاه‌های مخصوص و پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند. طرح‌هایی که روی این محصولات ایجاد می‌شود در سه دسته اسلیمی، کلاسیک و مدرن قرار دارند. 

لازم به ذکر است که تایل‌های مولتی استایل با ورق پی وی سی را می‌توان در هر محیطی حتی محیط‌های مرطوب مثل سرویس‌های بهداشتی و استخرها استفاده کرد. در حالی که نوع ام دی اف آن باید در محیط‌های خشک مورد استفاده قرار بگیرند.

مزیت‌های استفاده از تایل مولتی استایل CNC چیست؟

بی شک تمامی محصولات جدیدی که در عرصه ساخت و ساز به کار برده می‌شوند ویژگی‌های مثبتی به همراه دارند به شکلی که از آنها به عنوان جایگزین برای متریال‌های مشابه قبلی استفاده کنند. در خصوص تایل‌های مولتی استایل CNC نیز این موضوع مطرح است. ویژگی‌های مثبتی که این نوع از تایل‌ها به همراه دارند به شرح زیر است:

  • با توجه به معرق کاری‌هایی که روی آنها صورت گرفته است ظاهر خاصی به محیط داده و باعث زیبایی آن می‌شوند.
  • با توجه به اینکه از دو جنس مختلف هستند قابل استفاده برای تمامی محیط‌ها اعم از محیط‌های مرطوب و خشک هستند.
  • در طرح‌های متنوع با توجه به کاربری فضا و سلیقه مشتری تولید می‌شوند.


ویژگی‌ها و مشخصات تایل مولتی استایل CNC کد 1002

ویژگی‌های ساختاری و مشخصاتی که می‌توان به کمک آنها خرید بهتری از تایل مولتی استایل CNC کد 1002 داشته باشیم. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  • در رنگ‌های سفید، طلایی و نقره‌ای طراحی و تولید می‌شوند.
  • ابعاد آنها 60*60 سانتی متر است. البته می‌توان به توجه به نیاز خود این محصول را در ابعاد دیگر نیز سفارش داد.
  • برای ساخت آنها از موادی مثل پی وی سی و ام دف اف استفاده می‌شود.
  • از تولیدات شرکت ای جی وی هستند که در ایران بوده جزو تولیدات داخلی محسوب می‌شوند.

مشاوره و قیمت خرید

پیش از ثبت سفارش تایل مولتی استایل CNC کد 1002 حتماً با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس بگیرید چرا که قیمت هیچ یک از محصولات به دلیل نوسان ارزی ثبات ندارد. به خاطر داشته باشید که در این میان اگر اختلاف قیمتی مشاهده کردید به مواردی مثل کیفیت، نوع، طرح، رنگ، ابعاد و... بستگی دارد. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره و رفع ابهام یا سوال در این باره هستند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...