تایلCNC

تایل مولتی استایل CNC کد 1006

از {{model.count}}

در سه رنگ : سفید - طلایی - نقره ایی

تعداد
نوع
90,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

استفاده از سقف کاذب در محیط‌های مختلف گویی به یکی از واجبات در معماری و طراح داخلی تبدیل شده است. دلیل آن هم این است که با استفاده از سقف کاذب می‌توان محیط را زیباتر کرد و معایبی که روی سقف وجود دارد را پوشش داد. برای اجرای سقف کاذب از متریال‌های مختلفی مثل تایل استفاده می‌شود. 

تایل‌ها را با توجه به استانداردها در ابعاد، جنس‌ها، اشکال و طرح‌های مختلف می‌سازند. نمونه‌ای از تایل‌های پرکاربرد با طراحی خلاقانه تایل مولتی استایل CNC کد 1006 است. این تایل با طرح‌های خاصی که روی خود دارند به محصولی کم نظیر تبدیل شده‌اند. تایل‌های مولتی استایل نیز مانند سایر تایل‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند اما بیشترین کاربرد را نوع 60*60 دارند. در ادامه به بررسی این محصول پرداخته‌ایم.

معرفی محصولی به نام تایل مولتی استایل

تایل مولتی استایل CNC یا معرق کاری شده به نوعی تایل گفته می‌شود که با استفاده از دستگاه‌هایی خاص طرح‌های ویژه‌ای روی آنها ایجاد می‌شود. معرق کاری که روی این تایل‌ها صورت می‌گیرد در دو جنس مجزا طراحی و به بازار عرضه می‌شود که شامل ام دی اف و پی وی سی است. نوع ام دی اف آن ساختاری ضعیف‌تر در مقابل شرایط محیطی دارد در نتیجه تنها برای محیط‌های خشک به کار برده می‌شوند. 

در خصوص نوع پی وی سی باید گفت که در برابر شرایط جوی و محیطی از مقاومت بالایی برخوردار است، یعنی در صورت قرار گرفتن در معرض سرما، گرما، رطوبت و حرارت از بین نمی‌رود و ساختار آن تغییر نمی‌کند. طرح‌های ایجاد شده روی این محصولات متنوع بوده به همین دلیل آنها را دسته بندی می‌کنند و در قالب طرح‌های کلاسیک، مدرن و اسلیمی به مشتریان عرضه می‌کنند.

مشخصات ظاهری و ساختاری تایل مولتی استایل CNC کد 1006

تایل‌های مولتی استایل از آنجایی که در دسته بندی‌های مختلفی از نظر ظاهری، ابعادی و ساختاری قرار می‌گیرند ویژگی‌های مختلفی نیز دارند. در واقع با توجه به این ویژگی‌ها تعریف و شناخته می‌شوند. به طور مثال مشخصات ظاهری و ساختاری تایل مولتی استایل CNC کد 1006 به شرح زیر است.

  • برای ساخت این محصول از پی وی سی استفاده شده است.
  • ابعاد آن 60*60 سانتی متر است.
  • در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و سفید قابل سفارش است.
  • امکان نورپردازی دارد. یعنی می‌توان برای خود تایل نورپردازی کرد، برخلاف سایر تایل‌ها که امکان نورپردازی را در محیط فراهم می‌کردند.

مشاوره خرید و قیمت تایل مولتی استایل 

چنانچه قصد خرید تایل مولتی استایل CNC کد 1006 را دارید توصیه می‌شود پیش از ثبت سفارش با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس گرفته و در خصوص قیمت‌ها سوال بپرسید. دلیل این کار این است که قیمت محصولات به علت نوسان و تورم ثابت نیست و عموماً روند صعودی دارد. 

لازم به ذکر است که متغییر بودن قیمت می‌تواند علل دیگری همچون متفاوت بودن کیفیت، نوع تایل، طرح و ابعاد را نیز داشته باشد. در صورت نیاز می‌توانید با کمک کارشناسان ما اقدام به خرید کرده یا اینکه راهنمایی‌های لازم را به صورت رایگان دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...