تایلCNC

تایل مولتی استایل CNC کد 1007

از {{model.count}}

در سه رنگ : سفید - طلایی - نقره ایی

تعداد
نوع
90,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

در معماری و ساختمان سازی از انواع مختلفی از متریال‌ها و محصولات استفاده می‌شود. هر یک از آنها به میزان مزیت و ویژگی‌های مثبتی که دارند مورد استفاده و استقبال قرار می‌گیرند. به طور مثال اجرای سقف کاذب بسیار رواج پیدا کرده است اما در بین آنها برخی تایل‌ها بیشترین تقاضا را دارند. 

تایل مولتی استایل CNC کد 1007 از سری تایل‌های زیبا و کارآمد با طراحی خلاقانه است که جزو پرفروش‌ترین‌ها محسوب می‌شود. این تایل علاوه بر طراحی متفاوتی که دارد بلکه در ابعاد و اندازه دلخواه مشتری نیز تولید می‌شود. جالب است بدانید حتی امکان نورپردازی را نیز فراهم می‌کند، در حالی که سایر تایل‌ها این امکان را فراهم می‌کردند تا بتوان در بخشی از سقف نورپردازی انجام داد. بررسی کامل‌تر این محصول در ادامه آورده شده است.

تعریف تایل مولتی استایل CNC

CNC مخفف شده  Computer Numerical Controlاست که به معنای کنترل عددی رایانه‌ای می‌باشد. تایل‌های مولتی استایل نوعی محصول خاص هستند که روی آنها یکسری طرح‌های مخصوص وجود دارد. این طرح‌ها با استفاده از دستگاه‌های خاصی ایجاد می‌شوند که به صورت کامپیوتری طرح را گرفته و روی چوب، فلز یا پلاستیک معرق کاری می‌کنند. بخش معرق کاری شده تایل‌های مولتی استایل از جنس ام دی اف یا پی وسی است. 

هر یک از آنها کاربردهای خاص خود را دارند. به طور مثال ام دی اف که برای محیط‌های خشک مناسب است قیمت مناسب‌تری دارد اما نوع پی وی سی با قیمت بالاتر مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارد. توجه داشته باشید که امکان خرید به صورت سفارشی سازی شده برای این تایل‌ها وجود دارد.

بررسی کامل مشخصات و ویژگی‌های تایل مولتی استایل CNC کد 1007

برای اینکه راحت‌تر بتوانید نسبت به خرید تایل مولتی استایل CNC کد 1007 بپردازید لازم است تا راجع به مشخصات و ویژگی‌های آن اطلاعاتی داشته باشید. مشخصات فوق به شرح زیر هستند:

  1. برای تولید این تایل از پی وی سی استفاده شده است. پی وی سی ماده‌ای ضد آب و مقاوم در برابر حرارت است که بسیار مستحکم و بادوام نیز هست.
  2. این محصول را با توجه به سلیقه و هارمونی با محیط مد نظر می‌توان در رنگ سفید، طلایی و نقره‌ای سفارش داد.
  3. ابعاد این تایل 60*60 سانتی متر است.
  4. امکان نورپردازی را ایجاد می‌کند. به بیان ساده‌تر اینکه شبیه به یک لامپ با نقش و نگار خاص و در ابعاد بزرگ برای محیط عمل می‌کند.

قیمت تایل مولتی استایل چقدر است؟

یکی از موضوعات مهم حین خرید هر محصول یا کالایی قیمت آن است. از همین رو اولین سوالی که کاربران راجع به تایل مولتی استایل CNC کد 1007 دارند این است که قیمت این محصول چقدر است؟ این سوال پاسخ صریح و واضحی ندارد چرا که نرخ محصولات موجود در ایران با تورم تغییر می‌کند. 

از آن گذشته عواملی مثل کیفیت، ابعاد، جنس تایل، طرح و... نیز روی قمیت نهایی تاثیر مستقیم دارند. در صورتی که تصمیم به خرید این محصول را دارید پیش از هر کار استعلام قیمت بگیرید. چنانچه در این باره دچار ابهاماتی هستید می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...