تایل گچی پانچدار

تایل گچی پانچدار مربع منظم

از {{model.count}}

برای اطلاع ازقیمت عمده فروشی با واحد فروش تماس بگیرید.

تعداد
نوع
0
95,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

معرفی تایل پانچ دار مربع

یکی از رایج‌ترین تایل‌های سقفی، تایل‌های گچی هستند که از گچ تشکیل شده‌اند و می‌توانند در بسیاری از موارد، عایق مناسبی برای حرارت و صوت محسوب شوند. تایل‌های گچی انواع مختلفی دارند و هر یک از آن‌ها می‌تواند کاربرد و ویژگی خاصی داشته باشد. یکی از انواع محبوب و معروف تایل‌های گچی، تایل پانچ دار محسوب می‌شود. تایل‌های پانچ دار، دارای یک سری سوراخ و پانچ هستند. 

همین تایل‌های پانچ دار نیز در سه نوع مختلف تایل پانچ دار گرد منظم، تایل پانچ دار گرد نامنظم و تایل پانچ دار مربع موجود هستند. تایل پانچ مربع، یکی از پرفروش‌ترین تایل‌های پانچ دار محسوب می‌شود و می‌توان از آن برای مکان‌های مختلف استفاده کرد. تایل پانچ دار مربع از جمله تایل‌های 60 در 60 است و به عبارتی طول و عرض آن برابر با 60 سانتی متر است و به شکل مربعی عرضه می‌شود. 

مشخصات و کاربردها

تایل پانچ دار مربع، از صفحاتی با سوراخ‌هایی ریز به شکل مربع تشکیل شده‌اند. جنس تایل گچی پانچ دار مربع منظم از گچ بوده و اگر در داخل آن از الیاف معدنی استفاده شود، می‌تواند عایق مناسبی باشد. این تایل‌ها وزن چندانی ندارند و به همین دلیل نصب و همچنین حمل و جا به جایی آن‌ها آسان است. این تایل‌ها اگر دارای روکش پی وی سی و آلومینیوم باشند، می‌توانند عایق مناسبی در برابر رطوبت محسوب شوند. تایل‌های پانچ دار نیازی به رنگ آمیزی ندارند و در مدت زمان کوتاهی اجرا می‌شوند. برای رنگ آمیزی سطح این تایل‌ها از رنگ اکریلیک استفاده شده است. رنگ‌های اکریلیک از جمله رنگ‌هایی هستند که به نفوذ باکتری‌ها اجازه نمی‌دهند. 

  • پانچ‌های تایل مورد نظر به صورت یک دست و با فاصله معین از یکدیگر ایجاد شده‌اند. این تایل‌ها دسترسی به تأسیسات را آسان‌تر کرده، اقتصادی هستند، نصب بسیار آسانی دارند، باعث صرفه جویی در مصالح می‌شوند، قابل بازیافت هستند و ضایعات کمی به جای می‌گذارند. همچنین این تایل‌ها موجب سبک سازی ساختمان نیز می‌شوند. 
  • تایل‌های پانچ مربع، برای سقف مکان‌های عمومی و بسیاری از فضاهای بزرگ مناسب هستند. به‌عنوان‌مثال این تایل بهترین گزینه برای استفاده برای سقف مکان‌هایی مثل ادارات دولتی و خصوصی، فروشگاه‌های تجاری، نمایشگاه‌ها و هایپرها بسیار ایده آل است.

خرید تایل گچی

برای خرید تایل گچی و انواع مختلف آن بهتر است، قبل از هر اقدامی به جمع آوری اطلاعات درباره آن‌ها بپردازید. فروش تایل‌های پانچ مربع، به صورت پالت یا بسته امکان پذیر است و قیمت آن به صورت متر مربع ارائه می‌شود. علاوه بر تایل پانچ مربع شما می‌تواند انواع دیگری از تایل‌های گچی از جمله تایل گچی پانچ دار گرد منظم، تایل گچی پانچ دار گرد نا منظم و تایل‌های طرح داری مثلتایل گچی سفید حصیری، تایل گچی سفید یاقوتی، تایل گچی سفید چرمی را تهیه کنید. 

مشاوره خرید تایل گچی پانچ دار مربع

پس از کسب اطلاعات لازم درباره ویژگی‌های تایل پانچ مربع و سایر مشخصات آن، بهتر است بدانید که این تایل‌ها با استفاده از سازه و متعلقات مخصوص به سقف متصل می‌شوند. شما می‌توانید به طور هم‌زمان تایل گچی و متعلقات آن را تهیه کنید. در صورت وجود هر گونه سؤال درباره انواع تایل و متعلقات آن می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

تایل گچی آکوستیک نمد دار پانچ مربع ۶۰×۶۰ یکی از بهترین گزینه ها برای کاهش نویز و بازتاب صدا در فضاهای مختلف است. این تایل با استفاده از جنس گچ سمنان، پی وی سی، فلیس آلومینیوم و نمد آکوستیک چهل گرمی کند سوز ساخته شده است.  ضخامت این تایل 8 میلی متر و ابعاد آن 600 در 600 میلی متر بوده و وزن هر تایل نیز 1950 گرم است. این تایل با طرح مربع منظم و مساحت 36 سانتی متر مربع در هر تایل، به راحتی قابل استفاده در فضاهای مختلف است. یکی از مزایای استفاده از تایل گچی آکوستیک نمد دار پانچ مربع ۶۰×۶۰، مقاومت آن در برابر حریق است که این ویژگی آن را به گزینه ای ایمن برای فضاهای پرتردد تبدیل می کند. 

همچنین، این تایل با جذب صدای حداقلی، به راحتی نویز و بازتاب صدا را در فضاهای مختلف کاهش می دهد. این تایل با تعداد 8 عدد در هر بسته، داخل کشور تولید شده و در اسرع وقت به مشتریان تحویل داده می شود. به علاوه، با وجود کیفیت بالای این تایل، قیمت مناسبی نیز دارد که از دیگر مزایای آن محسوب می شود. با توجه به مزایای فراوان تایل گچی آکوستیک نمد دار پانچ مربع ۶۰×۶۰، استفاده از آن در فضاهای مختلف از جمله ادارات، کارخانه ها، سالن های کنفرانس و ... یکی از بهترین راه حل های کاهش نویز و بازتاب صدا است.

کاربرد تایل گچی آکوستیک نمد دار پانچ مربع ۶۰×۶۰

تایل آکوستیک نمد دار پانچ مربع 60*60 یکی از مصالح ساختمانی پر فروش در بازار است. این تایل با استفاده از متریال‌هایی مانند گچ، فلیس آلومینیوم و نمد آکوستیک تولید می‌شود. برای استفاده در ساختمان‌های تجاری و سالن‌های بزرگ بسیار مناسب است. هرچند قیمت آن در بازار نسبت به سایر محصولات مشابه بیشتر است. اما آیا می‌توان از تایل آکوستیک گچی در هر نوع ساختمانی استفاده کرد؟ پاسخ مثبت است. 

شما می‌توانید از این تایل در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، سوله، سالن‌های بزرگ، پاساژهای تجاری و غیره استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که تایل‌های آکوستیک گچی برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری کمی تفاوت دارند. در محیط‌های مستعد رطوبت مانند آشپزخانه یا سرویس بهداشتی، استفاده از تایل‌های آکوستیک گچی مناسب نیست. در این مکان‌ها می‌توانید از تایل‌های PVC استفاده کنید. همچنین با کاهش رطوبت محیط، طول عمر تایل‌های آکوستیک گچی بیشتر خواهد بود. در محیط‌های بیمارستانی و راه روهای بزرگ، تایل‌های آکوستیک گچی پانچ دار برای بهبود تهویه هوا استفاده می‌شود.

قیمت تایل گچی آکوستیک نمد دار پانچ مربع ۶۰×۶۰

قیمت تایل گچی آکوستیک نمد دار پانچ مربع ۶۰×۶۰ به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای اطلاع از قیمت دقیق آن، بهتر است قبل از خرید با منابع معتبر تماس بگیرید. لازم به ذکر است که تایل‌های آکوستیک گچی در فروشگاه‌های نامعتبر ممکن است با قیمت‌های بالا عرضه شود. 

عواملی چون متریال ساخت، رنگ و طرح، خصوصیات ظاهری، ابعاد و اندازه، ضخامت، کیفیت و نوسانات بازار تأثیر گذار در تعیین قیمت تایل‌های آکوستیک گچی هستند. برای استعلام قیمت تایل‌های آکوستیک گچی، می‌توانید به یک وب‌سایت‌ معتبر مراجعه کرده و از آخرین قیمت‌ها مطلع شوید.

برند:
ای جی وی
گارانتی :
10 سال
مدل :
الماس پانچدار
هسته تشکیل دهنده:
گچ سمنان
ضخامت :
8میلیمتر
ابعاد:
600*600میلیمتر
روکش :
پی وی سی
روکش پشت:
فلیس آلومینیومی - نمد مشکی
دورلبه:
کاور پی وی سی
نوع پانچ:
مربع
وضعیت کالا :
نو
قیمت براساس :
هر عدد تایل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...