تایل گچی پانچدار

تایل گچی پانچدار گرد نامنظم

از {{model.count}}

برای اطلاع ازقیمت عمده فروشی با واحد فروش تماس بگیرید.

تعداد
نوع
95,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

معرفی تایل پانچ دار گرد نامنظم

امروزه استفاده از تایل‌های گچی بسیار افزایش یافته است. در واقع یکی از روش‌های مدرن سازی ساختمان، استفاده از کناف سقف کاذب و تایل‌های گچی است. تایل‌های گچی، تایل‌های 60 در 60 هستند و با استفاده از زیر سازی نصب می‌شوند. یکی از انواع تایل‌های گچی، تایل پانچ دار گرد نامنظم محسوب می‌شود که از پانچ‌های گردی تشکیل شده است. همان طور که از نام این تایل مشخص است، پانچ‌ها به صورت نامنظم در سطح تایل پخش شده‌اند. تایل مورد نظر می‌تواند دارای روکشی از جنس پی وی سی یا آلومینیوم باشد. هسته اصلی تایل پانچ دار گرد نامنظم، گچ بوده و اگر در ترکیبات آن از الیاف معدنی استفاده شود، می‌توان از مزایای عایق بودن آن بهره‌مند شد. 

معمولاً صفحات گچی، صفحاتی از قبل رنگ شده هستند و پس از نصب شما نیازی به رنگ آمیزی آن‌ها ندارید. در این شرایط در زمان نیز صرفه جویی می‌شود. لازم به ذکر است که تایل پانچ دار نامنظم نیز مانند سایر تایل‌های گچی، دارای ابعاد 60 در 60 می‌باشد. به این معنا که این تایل‌ها به شکل مربع تولید شده و طول و عرضی برابر با 60 سانتی متر دارند. هنگام نصب، تایل‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و مانند پازل نصب می‌شوند. 

مشخصات و کاربردها

تایل گچی پانچ دار گرد نامنظم دارای خاصیت جذب صوت است. معمولاً این تایل‌ها با ضخامت 9.5 میلی متر تولید شده و قطر سوراخ‌های سطح تایل برابر با 8 و 12 میلی متر می‌باشد. فاصله این سوراخ‌ها یا پانچ‌ها از یکدیگر، 36 میلی متر است. تایل‌های مورد نظر می‌توانند از طریق سوراخ یا پانچ‌های خود، صوت را به فضای پشتی انتقال دهند. همچنین این پانچ‌ها یا همان سوراخ‌ها برای گردش هوا نیز مناسب هستند. 

فروشگاه‌های تجاری، ادارات دولتی و خصوصی، نمایشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها، بهترین گزینه برای استفاده از تایل‌های پانچ دار گرد نامنظم هستند. علاوه بر سقف این مکان‌ها، می‌توان از تایل‌های ذکر شده برای سقف مراکز درمانی و آموزشی نیز استفاده کرد. در واقع این تایل‌ها، از جمله پرکاربردترین تایل‌ها برای مکان‌هایی با مساحت زیاد محسوب می‌شوند. 

خرید تایل گچی

برای خرید تایل گچی و همچنین انواع مختلف تایل گچی که شامل تایل‌های روکش دار و تایل‌های پانچ دار می‌شوند، بهتر است، اطلاعات لازم را کسب کنید. فروش تایل‌های پانچ دار گرد نامنظم به صورت بسته یا پالت است. همچنین قیمت گذاری این مصالح، با واحد متر مربع است. قیمت تایل‌های پانچ دار (تایل پانچ دار مربع منظم، تایل پانچ دار گرد منظم، تایل پانچ دار گرد نامنظم) همگی برابر هستند و شما می‌توانید با توجه به محیط و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. 

مشاوره خرید تایل پانچ دار گرد نامنظم

پس از کسب اطلاعات درباره مشخصات تایل پانچ دار گرد نامنظم، باید بدانید که تایل مورد نظر بدون زیر سازی نصب نخواهد شد. زیر سازی این تایل‌ها با استفاده از سازه‌ها و متعلقات آن صورت می‌گیرد. شما می‌توانید این سازه و متعلقات را هم‌زمان با تایل گچی خریداری کنید. اگر سوال یا هر گونه ابهامی دارید، یا حتی اگر برای خرید نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید بهترین مشاوره را از کارشناسان ما دریافت کنید. 

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

گاهی نیاز است صدا از فضا اتاق خارج نشود و گاهی نباید صدا از بیرون وارد اتاق شود. اما همه‌ی این‌ها مستلزم استفاده از تجهیزات و مصالح ساختمانی است که صدا را از خود عبور ندهند. یکی از این مصالح ساختمانی که باعث عایق صوتی شدن محیط می‌شود،‌ تایل آکوستیک است. تایل آکوستیک تنوع زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از انواع تایل آکوستیک آشنا کنیم. پس با ای جی وی همراه باشید.

تایل آکوستیک چیست؟

تایل آکوستیک به تایلی گفته می‌شود که صدا را از خود عبور نمی‌دهد و باعث عایق صدا شدن محیط می‌شود. تایل‌های آکوستیک به دو روش فضا را آکوستیک می‌‌کنند. نوع اول تایل پانچدار  و نوع دوم ساده (بدون پانچ) است. این دو نوع تایل گچی به روش‌های مختلف باعث آکوستیک شدن محیط می‌شوند.

تایل آکوستیک بدون پانچ

تایل آکوستیک بدون پانچ روی سطح خود برآمدگی و فرورفتگی‌های فراوانی است که باعث می‌شود امواج صوتی شکسته شود و از انتقال صدا جلوگیری شود. همچنین متریال به کار رفته در این تایل‌ها به گونه‌ای است که باعث جذب صوت می‌شود. از جمله پنل آکوستیک بدون پانچ می‌توان به تایل آکوستیک کرمی-سوزنی اشاره کرد. این نوع تایل از مواد معدنی مانند پرلیت، آهک، پوشال نشاسته ذرت ساخته شدند که می‌توانند صدا را به خود جذب کنند. 

تایل آکوستیک پانچدار

تایل پانچدار  از طریق پانچ‌هایی که روی سطح خود دارند، امواج صوتی را به پشت تایل انتقال می‌دهند و در پشت تایل صدا توسط نمد جذب می‌شود. این نوع تایل از نظر ظاهری سه نوع تایل گرد منظم، نامنظم و مربع منظم دارد. در ادامه تایل آکوستیک گرد نامنظم را بررسی خواهیم کرد.

معرفی تایل گچی آکوستیک نمد دار پانچدار گرد نامنظم

تایل پانچدار گرد نامنظم از جنس گچ سمنان ساخته شده است. در پشت این تایل‌‌ها نمد چهل گرمی کندسوز کار گذاشته شده است. از فلیس آلومینیوم به عنوان روکش استفاده می‌شود. طرح روی پنل سوراخ‌های گرد با قطرهای متفاوت به صورت نامنظم است. این فلیس اجازه نفوذ آب و رطوبت را به تایل نمی‌دهدکه باعث می‌شود تایل و سازه دچار زنگ‌زدگی نشود. 

پنل آکوستیک گرد نامنظم ضخامت ۸ میلی‌متری با وزن ۱۹۵۰ گرمی دارد.  طول و عرض هر کدام از پنل‌ها ۶۰۰ میلی‌متری است، برای همین مساحت هرکدام ۳۶ سانتی‌متر مربع می‌شود. این تایل‌ها توانایی جذب صدای حداقلی را دارند. علاوه‌بر این مزیت دیگری که تایل پانچدار گرد نامظم دارد، مقاومت بالا در برابر حریق است. برای همین این تایل‌ها در مکان‌های پر ریسک آتش‌سوزی و انفجار بسیار مناسب است. تایل آکوستیک ای جی وی در بسته‌های ۸ عددی فروخته می‌شود که ساخت ایران هستند.

  • عایق صدا بودن 
  • به حداقل رساندن نویز امواج صوتی به منظور افزایش کیفیت صدا و کاهش امواج صوتی مزاحم
  • عایق احتراق
  • نصب سریع و آسان 
  • عدم نیاز به تعدد تکنسین نصب 
  • عایق رطوبت و آب 
  • سهولت در نگه‌داری و تعمیر
  • زیباسازی فضای داخلی با پنهان کردن تاسیسات مکانیکی و برقی 
  • قیمت مناسب
  • کاهش آلودگی صوتی
  • قابلیت بازیافت و تولید کمترین میزان ضایعات در هنگام نصب 
  • معایب
  • شکننده بودن. برای همین باید در هنگام حمل و نقل جانب احتیاط رعایت شود.
  • نیاز به تکنسین، هر چند کم، برای نصب 


برند:
ای جی وی
گارانتی :
10سال
مدل :
الماس پانچدار
ضخامت :
8میلیمتر
ابعاد:
600*600میلیمتر
روکش :
پی وی سی
روکش پشت:
فلیش آلومینیومی - نمد مشکی
دورلبه
کاورپی وی سی
هسته تشکیل دهنده:
گچ سمنان
طرح پانچ :
گرد نامنظم
وضعیت کالا :
نو
قیمت براساس :
هرعدد تایل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...