تایل گچی پانچدار

تایل گچی پانچدار گرد منظم

از {{model.count}}

برای اطلاع ازقیمت عمده  فروشی با واحد فروش تماس بگیرید.

تعداد
نوع
0
165,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تلفن سفارشات
  • {{value}}
تلفن سفارشات
مقایسه
تضمین اصالت کالاومرجوعی

تضمین اصالت کالاومرجوعی

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

تلفن:02122739791

تلفن:02122739791

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور

معرفی تایل پانچ دار گرد منظم

یکی از مصالح مدرن و اقتصادی برای سقف مکان‌های مختلف، به ویژه مکان‌هایی با مساحت زیاد، تایل‌های گچی هستند. این تایل‌های گچی دارای انواع مختلفی بوده و طرح‌های مختلفی دارند. یکی از تایل‌های گچی روکش دار، تایل پانچ دار گرد منظم است. این تایل‌ها مانند سایر تایل‌های مشابه از گچ تشکیل شده‌اند و اگر دارای روکش باشند، پوششی از جنس پی وی سی یا آلومینیوم خواهند داشت. 

یکی از دلایل محبوبیت تایل‌های پانچ دار گرد منظم، عمر مفید آن‌ها محسوب می‌شود. با توجه به اینکه، تایل‌های مورد نظر در برابر رطوبت، حریق و ضربه مقاومت بالایی دارند، عمر طولانی نیز خواهند داشت. نصب و اجرای تایل‌های پانچ دار، بسیار راحت است و نیازی به تجمع استادکاران متعدد در محل نیست. تایل پانچ دار منظم، از جمله تایل‌های 60 در 60 محسوب می‌شود. 

مشخصات و کاربردها

تایل پانچ دار گرد منظم از جمله تایل‌هایی نیست که مدام به نظافت و شستشو نیاز داشته باشد، ولی در صورت لزوم می‌توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب، این تایل‌ها را نظافت کنید. استفاده از مواد شیمیایی برای شست و شوی این تایل‌ها به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. تایل‌های پانچ دار، وزن بسیار کمی دارند و بسیار سبک هستند. با توجه به سبک بودن آن‌ها، می‌توان گفت حمل و نقل و حتی نصبشان کار بسیار سختی نخواهد بود. همچنین زمانی که از یک تایل سبک برای سقف استفاده می‌کنید، مطمئن هستید که سقف متحمل بار اضافی نمی‌شود.

  • با استفاده از تایل‌های پانچ دار می‌توان نواقص و تأسیسات اضافی موجود در سقف را پوشاند. در صورت نیاز به دسترسی به تأسیسات موجود در سقف، می‌توان با جا به جایی یک الی دو تایل، به راحتی دسترسی یافت. در واقع، برداشتن تایل‌های پانچ دار به هیچ عنوان کار سختی نیست و در صورت بروز مشکل نیازی نیست با استاد کار کناف سقف کاذب تماس بگیرید. 
  • همچنین علاوه بر موارد ذکر شده، از ویژگی‌های تایل پانچ دار گرد منظم، می‌توان به صرفه جویی در مصالح و اقتصادی بودن آن اشاره کرد. این مصالح می‌تواند برای مکان‌های مختلفی کاربرد داشته باشد؛ ولی به طور ویژه می‌توان از آن برای سقف مکان‌هایی مثل ادارات دولتی و خصوصی، فروشگاه‌های تجاری، نمایشگاه‌ها و همچنین هایپرها استفاده کرد.

خرید تایل گچی

قبل از خرید تایل‌های گچی و سایر تایل‌ها، بهتر است اطلاعات کاملی درباره آن‌ها کسب کنید. پس از مطالعه ویژگی‌ها و مشخصات هر تایل می‌توانید تصمیم بگیرید که تایل مورد نظر برای مکان و محل مورد نظر شما مناسب است یا خیر. شما می‌توانید علاوه بر این تایل، تایل گچی سفید چرمی، تایل گچی سفید حصیری و تایل گچی سفید یاقوتی را نیز تهیه کنید. علاوه بر این موارد، تایل‌های پانچ دار دیگری نیز می‌توانند مناسب باشند. از جمله تایل‌های پانچ دار دیگر می‌توان به تایل پانچ دار گرد نامنظم و تایل پانچ دار مربع اشاره کرد.

مشاوره خرید تایل گچی پانچ دار گرد منظم

اگر تصمیم خود را درباره خرید تایل‌های گچی گرفته‌اید، می‌توانید خرید خود را ثبت کنید. اگر هنوز تصمیم نگرفته‌اید، می‌توانید با کارشناسان با ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. کارشناسان ما آماده ارائه خدمات مشاوره هستند. 

دانلود مجموعه عکس وکتور و لوگو تلفن png رایگان با کیفیت بالا

سوالی دارید؟ پاسخگوی شما هستیم.

تماس با کارشناسان فروش

تماس با واحد فنی و مهندسی

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید در آپارتمان استراحت کنید، اما صداهای مزاحم بیرون اجازه ندهد یا بخواهید تمرین موسیقی یا آواز کنید اما چون مزاحم اطرافیان یا همسایه خود هستید نتوانید. راه حل اینکار در آکوستیک کردن فضا است. برای عایق صوتی کردن اتاق، باید از تایل‌های آکوستیک استفاده کنید. در این مطلب قرار است در مورد تایل آکوستیک پانچدار گرد منظم صحبت کنیم. پس با ای جی وی همراه باشید.

تایل آکوستیک چیست؟

تایل یک نوع سقف کاذب است که هسته اصلی آن گچ است. یکی از انواع تایل‌ها، تایل آکوستیک است. تایل آکوستیک با هدف عایق صدا کردن محیط تولید می‌شوند. دو مدل پنل آکوستیک پانچدار و بدون پانچ داریم. در تایل آکوستیک بدون پانچ، صدا توسط متریال معدنی موجود در پنل جذب می‌شود و از انتقال صدا جلوگیری می‌کند. در نوع پانچدار، این سوراخ‌ها موجود در سطح هستند که در آکوستیک کردن فضا نقش دارند. 

پانچ‌های روی تایل، صدا را به پشت آن انتقال می‌دهند و نمد یا پشم سنگ نصب شده در پشت پنل، صدا را به خود جذب می‌کند. تایل آکوستیک پانچدار خود سه مدل پانچدار مربع منظم، گرد منظم و گرد نامنظم دارد. در ادامه مدل سوم یعنی تایل آکوستیک پانچدار گرد منظم را با هم بررسی می‌کنیم.

مشخصات فنی تایل آکوستیک پانچدار گرد منظم 

در این نوع پنل، پانچ‌ها به صورت گرد با قطر یکسان و منظم هستند. تایل پانچدار گرد منظم ای جی وی دارای ابعاد ۶۰ * ۶۰ سانتی‌متر با ضخامت ۸ میلی‌متر هستند. این نوع پنل‌ از گچ سمنان ساخته شده‌اند و در پشت آن نمد چهل گرمی کند سوز تعبیه شده است. 

فلیس آلومینیومی روی تایل از نفوذ بخار آب به داخل آن جلوگیری می‌کند. این کار اجازه نم کشیدن، زنگ زدگی و پوسیدگی تایل را نمی‌دهد. وزن این هر پنل۱۹۵۰ گرم است. تایل آکوستیک پانچدار گرد منظم صدای حداقلی را جذب می‌کنند و در برابر احتراق نیز مقاومت خوبی نشان می‌دهند. این نوع پنل‌ ای جی وی ساخت داخل هستند و در بسته‌های ۸ عددی فروخته می‌شوند.

مزایا و معایب تایل پانچدار گرد منظم ای جی وی

مهم‌ترین ویژگی این تایل‌ها، خاصیت آکوستیک بودن آن‌هاست که با حذب امواج صوتی مزاحم اطراف، شفافیت صدا را افزایش می دهند. علاوه‌بر این تایل آکوستیک عایق حریق نیز  برای همین به راختی در مراکز با ریسک آتش‌سوزی استفاده می‌شوند. نصب سریع و آسان آن‌ها سبب شده است در کمترین زمان و تکنسین نصب روی سازه انجام گیرد. از آنجایی که به راحتی هر پنل از سازه قابل جدا کردن است، می‌توان به راحتی به تاسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان که در پشت تایل است، دسترسی داشت. 

پنهان کردن تاسیسات ساختمانی در پشت تایل به زیباسازی دکوراسیون داخلی محیط می‌افزاید. در صورت بروز هرگونه مشکل برای یکی از پنل‌ها امکان تعویض آن بدون آسیب رساندن به دیگر پنل‌ها وجود دارد. حمل و نقل راحتی دارند. اما از آن‌جایی که تایل آکوستیک پانچدار  از جنس گچ است، امکان شکسته شدن وجود دارد. بنابراین باید با احتیاط حمل شود. در هنگام نصب کمترین ضایعات تولید می‌شود و خود پنل‌ها قابل بازیافت هستند. برای همین تایل‌های ای جی وی دوستدار محیط زیست هستند.

برند:
کناف
گارانتی :
دارد
مدل :
پانچدار
هسته تشکیل دهنده:
گچ سمنان
ضخامت :
9/5میلیمتر
ابعاد:
600*600میلیمتر
روکش :
پی وی سی
روکش پشت:
فلیس آلومینیومی - نمد مشکی
دورلبه:
کاورپی وی سی
طرح پانچ :
گرد منظم
وضعیت کالا :
نو
قیمت براساس :
هرعدد تایل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...